Sad radi telefon, ali se apsolutno nitko ne javlja.
Ovo je totalni raspad sistema.
Dječji vrtić je mila majka za ove
Tragedija, ne radi ni Abacus, ni prva generacija. Pogledajte lumene iz Prve generacije kako su “riješili” problem [smiley7]
mail koji je iz abacusa dobio moj kolega – meni se čini fair, trude se koliko mogu:
Iskreno se ispričavam, ali moram reći da smo za HT nabavili novi server kao i par novih linija, te zaposlili nove ljude.
Kao što vidite, navala na server mnogostruko je premašila sve te dodatne kapacitete, a moram naglasiti da smo udvostručili propusnost uz činjenicu da nikad prije nismo imali problem zagušenja, te smo mislili da će to biti dovoljno.
Danas smo naručili još jedan novi mutant server za koji me uvjeravaju da bi morao riješiti problem (s obzirom na cijenu, ne znam što napraviti ako bude suprotno).
Da se sad ne vadim, ali u izradi su i programske izmjene koje bi smanjile opterećenje na server (problem izmjene naloga bez otkazivanja prethodnog, koji ne želimo uskratiti klijentima………….).
Uglavnom problem je poprilično složen, a uz to nalozi sa abac@trade usluge stižu i dalje ko ludi, samo je sustav zagušen.
Znam da to vas nije briga i ja ne bi imao prevelikog razumijevanja da sam na vašem mjestu.
Novi server bi trebao doći što prije, rekli su za dan dva, a pustiti u pogon svakako ovaj tjedan.
Dotle se samo još jednom mogu ispričati, drugo mi baš i ne preostaje.
Katastrofa…..evo ja selim iz abacusa…moze li mi netko preporucit di sve stima?
APSOLUTNO NIGDJE
Kako se kaze..Misliti i sra.. nije isto. A sta ce meni sada isprika, odu novci u nepovrat. Pa nije ovo djecji vrtic, pa znali ste koliko opterecenje mozete podnjet…stvarno ovo je moguce samo u Hrvatskoj i tu i tamo u kojoj banani drzavi [smiley13]
Katastrofa…..evo ja selim iz abacusa…moze li mi netko preporucit di sve stima?
ja napravio isti potez i otišo s dijelom portfelja u investor. ali svugdje je očito kaos pa tako i na investoru.
mail koji je iz abacusa dobio moj kolega – meni se čini fair, trude se koliko mogu:
Iskreno se ispričavam, ali moram reći da smo za HT nabavili novi server kao i par novih linija, te zaposlili nove ljude.
Kao što vidite, navala na server mnogostruko je premašila sve te dodatne kapacitete, a moram naglasiti da smo udvostručili propusnost uz činjenicu da nikad prije nismo imali problem zagušenja, te smo mislili da će to biti dovoljno.
Danas smo naručili još jedan novi mutant server za koji me uvjeravaju da bi morao riješiti problem (s obzirom na cijenu, ne znam što napraviti ako bude suprotno).
Da se sad ne vadim, ali u izradi su i programske izmjene koje bi smanjile opterećenje na server (problem izmjene naloga bez otkazivanja prethodnog, koji ne želimo uskratiti klijentima………….).
Uglavnom problem je poprilično složen, a uz to nalozi sa abac@trade usluge stižu i dalje ko ludi, samo je sustav zagušen.
Znam da to vas nije briga i ja ne bi imao prevelikog razumijevanja da sam na vašem mjestu.
Novi server bi trebao doći što prije, rekli su za dan dva, a pustiti u pogon svakako ovaj tjedan.
Dotle se samo još jednom mogu ispričati, drugo mi baš i ne preostaje.
Vama su barem odgovorili na email. Meni ni slova.
Prvo sam se jedva spojio do dijela gdje se upisuje username i pass.
Onda kada sam to onio nije želio ući na korisničku stranicu.
Onda je ušao ali umjesto portfelja pokazuje neki error.
[smiley16]
Katastrofa, totalna. Da nije žalosno bilo bi smiješno. Stvarno ne mogu vjerovati da se takve firme mogu nazivati ozbiljnim brokerima. Znam da je u dopisu napisao “vjerojatno to Vas ne interesira, nebi ni mene…” pa normalno da nas ne interesira kad ne možeš zadati nalog i onda vidiš slijedeče minute da si izgubio novac bezveze, zato jer “broker” ne može podnesti toliki pritisak klijenata.
S druge strane tko ih je terao da uzmu toliko klijenata?!? Čista pohlepa. Mogli su uzeti manje pa bi pružali normalnu uslugu, ali oni su se ovako pomamili za “lakim novcima” i sada eto…raspad sistema…
Kako god bilo mene više neće vidjeti.