Još uvijek ista poruka kad zadajem nalog za prodaju HT-a na dva (nova) računa otvorena kod njih. Pošto imam samo registrirane dionice HT-a na tim računima ne znam kako je s drugim dionicama… [smiley6]
Cannot insert the value NULL into column ‘keyVrijednosnica’, table ‘Hyperion.dbo.Nalog’; column does not allow nulls. INSERT fails. [smiley15][smiley15][smiley15]
Evo ja sam sad išao zadat nalog za prodaju dionica HT koje sam kupio u petak, dakle ne IPO.
Isti problem.
Probao sam na prodaju staviti drugu dionicu i sve u redu.
Evo ja sam sad išao zadat nalog za prodaju dionica HT koje sam kupio u petak, dakle ne IPO.
Isti problem.
Probao sam na prodaju staviti drugu dionicu i sve u redu.
Hvala, SLK.
Ova informacija mi puno znači.
Bojao sam se da mi nisu kojim slučajem nešto zbrljali sa dionicama u svom sistemu.
dečki nije mi jasno, jel oni dozvoljavaju zadavanje naloga izvan radnog vremena ili ne?
dozvoljavaju (ali nema promjena naloga).
samo, eto, za HT ne radi.
Naravno da hoće. Bit će krkljanac minimalno do kraja tjedna jer još uvijek ljudi nisu registrirali dionice kod brokera, dali naloge …
Osobno mislim da bi se stvari mogle počet vraćat u normalu tek od ponedjeljka 15.10. (jako optimistično). Živi bili pa vidjeli. Pozdrav svima
Da su Abacusovci sredili aplikaciju nakon zatvaranja burze u petak, onda bi svi koji su registrirali dionice s njima mogli zadati naloge. Da ne pričam da se ovako ne mogu ni zadati nalozi za kupnju HT-a. Naravno da će sutra biti kaos, kad nam nisu omogućili da stavimo naloge tijekom ova 3 dana. Ne razumijem zašto su to napravili – zar su toliko bahati da ih nije briga ili to namjerno rade?
Naravno da hoće. Bit će krkljanac minimalno do kraja tjedna jer još uvijek ljudi nisu registrirali dionice kod brokera, dali naloge … Osobno mislim da bi se stvari mogle počet vraćat u normalu tek od ponedjeljka 15.10. (jako optimistično). Živi bili pa vidjeli. Pozdrav svima
Mislim da ni onda nece biti OK. Oni jednostavno nisu spremni za sve ovo. Viditi ces koliko ce im trebati vremena za promjene naloga tijekom trgovanja, za stavljanje novih itd. Jednostavno imaju previse klijenata i ne stignu sve pokrivati. Mogu oni raditi koliko hoce van radnog vremena, ali to nije vrijeme trgovanja dionicama, te mi to nista ne znaci. [smiley9]
Ne branim nikoga ali shvatite ljudi da je ovakva situacija na burzi nesvakidašnja ( jednom u par godina), zamislite da navali 1000 ljudi u malu trgovinu u susjedstvu… i još pri tome nitko od njih nezna ni šta bi zapravo htio
Ne branim nikoga ali shvatite ljudi da je ovakva situacija na burzi nesvakidašnja ( jednom u par godina), zamislite da navali 1000 ljudi u malu trgovinu u susjedstvu… i još pri tome nitko od njih nezna ni šta bi zapravo htio
Ne bih se složio. Abacus je bio down i za vrijeme magme. Mislim da nije prije 3 mjeseca trebalo biti atomski fizičar da bi se zaključilo da će biti navale i da bi se mogli pojačati i server i komunikacije i aplikacija poboljšati da ovakvi pritisci budu podnošljiviji, štogod već bilo što ih je zezalo Recimo ja sam u petak preko PG uspio postaviti naloge te ih tokom dana i mijenjati. Sve je to stvar stava, a abakusovci su svoj stav prema nama klijentima pokazali u petak. Još kad pogledate kolike su zarade brokera i koliko će još zaraditi, pa mogli su se potruditi. Recimo na procesu registracije im svaka čast, tu su recimo ostavili bolji dojam od PG, u svom kratkom burzovnom stažu nisam imao zamjerki niti na ostale elemete, recimo uplatiš lovu, pošalješ im meil i oni ti to proknjiže, no vjerojatno su i drugi takvi ali nisam radio s drugima kupovinu pa ne znam. Botomlajn je da su razočarali u petak. Razmišljam o PBZu, pogotovu ako ću povećavati svoje trgovačke aktivnosti.
Pa… iskustva su izgleda individualna. Npr. ja sam utopio magmu preko njih u sekundi, jedino što tada još nisam imao laptop i mobilni internet pa sam zakasnio na bolju cijenu dok sam se dočepao interneta. Naravno od zarade na magmi sam si priuštio laptop… da idući put budem “in touch”.
I ja sam si uzeo Investor pa ćemo vidjeti u buduće šta će se dešavati…