Što je s abac@trade uslugom? Da li se može vršiti internet trgovina dionicama domaćeg tržišta? Postavljam ovo pitanje zadnjih 3 dana na abacus@abacus-brokeri.hr i nitko ne odgovara. Koliko ja vidim sve je smrznuto uključujući gledalicu na datum 21.12.2011. Ako može pomoć…
Ali ipak bi Gledalica mogla da radi (bez mogužnosti, da se unose nalozi) – meni bi bila ovo vrlo dobra gesta ako žele zadržati klijente.
Poslovni dnevnik, tiskano izdanje
DORH blokirao imovinu čelnika Creda
Propast banke, Šefa te članove Uprave i suvlasnike terete za štetu od 250 mil.kuna
Isplata idući tjedan
U međuvremenu Credo banka u stečaju i dalje čeka novoga stečajnog upravitelja. Kako smo pisali, nakon što je splitski odvjetnik Mirko Kozina odbio prihvatiti se tog zadatka malo prije Božića, Trgovački sud još nije imenovao njegova zamjenika.
U neizvjesnosti i fazi čekanja su i klijenti zagrebačkoga investicijskog društva Abacus brokeri. Oni potražuju svoj blokirani novac na tzv. računu 13, koji bi im idućeg tjedna trebao isplatiti DAB.
U međuvremenu je klijentima Abacusa pristiglo 1,6 milijuna kuna sa skrbničkog računa KAS banke, a dio od 830.000 kuna još je blokiran pa je predsjednik Uprave Abacus brokera Petar Brkić dopisom zatražio jači angažman DABA-a u što hitnijem povratu novca njihovim klijentima.
[thumbsup]
Ali ipak bi Gledalica mogla da radi (bez mogužnosti, da se unose nalozi) – meni bi bila ovo vrlo dobra gesta ako žele zadržati klijente.
Ako su dobili suspenziju logično da im je zabranjen pristup IT sustavu ZSEa pa time i mogučnost da imaju gledalicu.
Cini mi se da je gledalica funkcionirala jedno vrijeme a da su je ugasili nakon sto su napravili dogovor o suradnji s drugom brokerskom kucom.
Tako je! Ali klijentima nisu nudili usluge – što je po meni mali promašaj, ako žele, da održe klijente.
Cini mi se da je gledalica funkcionirala jedno vrijeme a da su je ugasili nakon sto su napravili dogovor o suradnji s drugom brokerskom kucom.
Poštovani klijenti,
Vezano uz obustavu rada i problematiku isplate novčanih sredstava, uz standardne isprike zbog nastale situacije, obavještavamo Vas da su sredstva na skrbničkim računima dijelom prebačena na naše račune. Iz nama protumačenih, ali smatramo nezakonitih i neprihvatljivih razloga, na naše su račune prebačena Vaša sredstva u dolarima, funtama i eurima u protuvrijednosti od cca 1.635.000,00 kuna, dok su i dalje blokirana Vaša sredstva u devizama u iznosu od cca 830 tisuća kuna i to zbog nerazumijevanja poslovanja skrbničkih usluga od strane likvidatora, kao i manjeg iznosa koji je Credo banka d.d. ostala dužna koji onda blokira mnogo veći Vaš iznos.
Dobra je vijest znači samo to da je blokirani iznos sada znatno manji. S obzirom da već dva tjedna traje prebacivanje deviznih sredstava, što bi trebao biti relativno jednostavan posao, ne možemo Vam niti približno reći kad bi konačno mogli raspolagati sa devizama na Vašim računima. Dok likvidatori, sredstva koja su izdvojena iz likvidacijske i stečajne mase banke, u cijelosti ne prebace na naše račune, HANFA Vam ih neće staviti na raspolaganje.
Vezano uz isplatu kunskih sredstava, moramo Vam nažalost reći kako je zadnja službena obavijest pristigla 21.12.2011. Od tada pokušavamo dobiti odgovorne osobe iz DAB-a, ali se isti već danima ne javljaju na telefon. Naš dio posla obavljen je još u 2011 godini, te od tada čekamo službene podatke da li postoje klijenti koji neće ostvariti pravo na povrat sredstava, te datum isplate. Ono što znamo dolazi isključivo iz sredstava javnog priopćavanja. Ono što smo zadnje pročitali, objavljeno je 12.1.2011 i informacija je da bi novac trebao biti isplaćen idući tjedan. Prije toga, 27.12.2011 iz istih novina smo pročitali da će im trebati desetak dana za početak isplata.
U konačnici, nadajmo se da izjave iz novina nisu mrtvo slovo na papiru, te da će novac uistinu i stići idući tjedan.
Iako klijenti novčanim sredstvima ne mogu raspolagati, trgovanje za dio koji je u dionicama te novo uplaćena sredstva se dotle, za strano trgovanje odvija normalno, te je i etrade u punoj funkciji. Na hrvatskom tržištu je također moguće trgovanje, ali nam Abac@trade usluga još nije aktivna te se nalozi zaprimaju telefonskim putem i e-mailom.
O svim novim informacijama biti ćete pravodobno obaviješteni.
S poštovanjem,
Abacus brokeri
Poštovani klijenti,
Vezano uz obustavu rada i problematiku isplate novčanih sredstava, uz standardne isprike zbog nastale situacije, obavještavamo Vas da su sredstva na skrbničkim računima dijelom prebačena na naše račune. Iz nama protumačenih, ali smatramo nezakonitih i neprihvatljivih razloga, na naše su račune prebačena Vaša sredstva u dolarima, funtama i eurima u protuvrijednosti od cca 1.635.000,00 kuna, dok su i dalje blokirana Vaša sredstva u devizama u iznosu od cca 830 tisuća kuna i to zbog nerazumijevanja poslovanja skrbničkih usluga od strane likvidatora, kao i manjeg iznosa koji je Credo banka d.d. ostala dužna koji onda blokira mnogo veći Vaš iznos.
Dobra je vijest znači samo to da je blokirani iznos sada znatno manji. S obzirom da već dva tjedna traje prebacivanje deviznih sredstava, što bi trebao biti relativno jednostavan posao, ne možemo Vam niti približno reći kad bi konačno mogli raspolagati sa devizama na Vašim računima. Dok likvidatori, sredstva koja su izdvojena iz likvidacijske i stečajne mase banke, u cijelosti ne prebace na naše račune, HANFA Vam ih neće staviti na raspolaganje.
Vezano uz isplatu kunskih sredstava, moramo Vam nažalost reći kako je zadnja službena obavijest pristigla 21.12.2011. Od tada pokušavamo dobiti odgovorne osobe iz DAB-a, ali se isti već danima ne javljaju na telefon. Naš dio posla obavljen je još u 2011 godini, te od tada čekamo službene podatke da li postoje klijenti koji neće ostvariti pravo na povrat sredstava, te datum isplate. Ono što znamo dolazi isključivo iz sredstava javnog priopćavanja. Ono što smo zadnje pročitali, objavljeno je 12.1.2011 i informacija je da bi novac trebao biti isplaćen idući tjedan. Prije toga, 27.12.2011 iz istih novina smo pročitali da će im trebati desetak dana za početak isplata.
U konačnici, nadajmo se da izjave iz novina nisu mrtvo slovo na papiru, te da će novac uistinu i stići idući tjedan.
Iako klijenti novčanim sredstvima ne mogu raspolagati, trgovanje za dio koji je u dionicama te novo uplaćena sredstva se dotle, za strano trgovanje odvija normalno, te je i etrade u punoj funkciji. Na hrvatskom tržištu je također moguće trgovanje, ali nam Abac@trade usluga još nije aktivna te se nalozi zaprimaju telefonskim putem i e-mailom.
O svim novim informacijama biti ćete pravodobno obaviješteni.
S poštovanjem,
Abacus brokeri
Ovaj slučaj treba prijaviti u vrh tvorevine kojoj se uskoro pripajamo. Jadno je (jadno je preslaba riječ, više morbidno, bolesno), da država ne poštuje vlastite zakone i pokušava driblinzima povaljati po travi vlastite građane. K tome ulagače. Na tržišu kapitala. Koje inače kao priziva da dođu i ulože. Smrdi. Užasno smrdi. Ova naša DRŽAVA.
Svi su se udružili da uniše Abacus brokeraj !
Zapošljavaju desetak ljudi .
Kako da opstane tvrtka kojoj bez ikakve krivnje zabranite rad ( 6 mjeseci ) ?
Ne samo to , udruženim snagama nastoje uništiti trgovanje na našoj burzi .
Nekoliko tisuća investitora mjesecima ne investira na burzi jer su im dionice dionice "zaleđene " u Abacusu .
Može se preći u drugi brokeraj ali svaki tjedan obećavaju : "Drugi tjedan" . A taj drugi tjedan nikako da dođe .
1 .Dali se nastoje uništiti Abacusi kako bi nekoliko tisuća investitora prešlo u drugi brokeraj ?
2.Ili nastoje smanjiti vrijednost naše burze kako bi ju jeftinije prodali , kao što su prejeftino za siće prodali banke i najbolje tvrtke ?
Hoće li isplata više? Kolega ING…. Imate li kakve novosti.
citat iz PRIPOOĆENJA ABACUS BROKERA OD 13.01.2012.
Vezano uz isplatu kunskih sredstava, moramo Vam nažalost reći kako je zadnja službena obavijest pristigla 21.12.2011. Od tada pokušavamo dobiti odgovorne osobe iz DAB-a, ali se isti već danima ne javljaju na telefon. Naš dio posla obavljen je još u 2011 godini, te od tada čekamo službene podatke da li postoje klijenti koji neće ostvariti pravo na povrat sredstava, te datum isplate. Ono što znamo dolazi isključivo iz sredstava javnog priopćavanja. Ono što smo zadnje pročitali, objavljeno je 12.1.2011 i informacija je da bi novac trebao biti isplaćen idući tjedan. Prije toga, 27.12.2011 iz istih novina smo pročitali da će im trebati desetak dana za početak isplata.
Dakle, kako ABACUS brokeri bezuspješno već danim pokušavaju stupiti u kontakt sa DABom, meni je to danas uspješno pošlo za rukom!
direktor sektora Tomljenović, informacija je: da rade obradu podataka za sve klijenata ABACUSA kojih je oko 2100 te oko 13.000 štediša CREDA, nije standardna situacija zato iziskiva više vremena….i.e.
Nakon što me još jednom upitao za Ime – prezime provjerio i odmah je reko da sam na spisku i postupku, i još jednom naglasio da postoji i za to zakonski rok koji oni moraju napraviti.
Napominjem da je za isti prošlo do sada više od 50 dana, a rok je do 90 dana.
[huh]