meni se čini da se upravo žele riješiti klijenata koji ne trguju puno (još iz vremena IPO HT-a).
Tehničko sučelje i inforamcije su im totalno zastarjeli tako da se slažem da ih treba otpisati.
Evo baš mi veli kolega da je poludio jutros jer 15 minuta nije mogao zadati nalog
zbog greške na Abacusovom programu i to baš u vrijeme kada su dionice najviše rasle veli da je ispušio 3% dok je čekao da se ovi smiluju i puste mu njegov nalog …
Samo da pohvalim Abacus koji je očigledno uveo direktno izlaganje naloga na burzi.Nema više pretipkavanja.
Nalog mi je bio realiziran u istoj sekundi
Samo da pohvalim Abacus koji je očigledno uveo direktno izlaganje naloga na burzi.Nema više pretipkavanja.
Nalog mi je bio realiziran u istoj sekundi
toti imaju svi sad
Samo da pohvalim Abacus koji je očigledno uveo direktno izlaganje naloga na burzi.Nema više pretipkavanja.
Nalog mi je bio realiziran u istoj sekundi
toti imaju svi sad
[/quote]
pa da, imaju, ali abacus donedavno nije imao. to imaju od nekidan. al nema veze, zato imaju najvišu proviziju. i najvišu minimalnu. al cak ni to nema veze obzirom da naplacuju odrzavanje racuna 🙂
Bolje raskini ugovor jer te mogu i tužiti za neplaćanje (teoretski). Ne radi se o velikim novcima al opet postoji ugovorna obveza da im platiš.
Ugovor koji sam ja potpisao ne spominje ove uvjete. Nisam dobio nikakvu službenu obavijest od strane brokera. Također, nisam dobio niti novi ugovor na potpis. Za mene i dalje vrijedi ugovor koje su dvije strane potpisale. Ako misle mijenjati bilo što neka pošalju annex.
Vidim da je ovdje počela hajka. Bilo bi krajnje nepošteno da se pridružim budući moja iskustva nisu negativna sa ovim brokerima – naprotiv. Treba također uzeti u obzir i da je moje iskustvo vrlo malo. Ali za sada nemam namjeru ništa mijenjati jer osobno nisam imao nikakvih problema.
Gospodo iz Abacusa – bilo bi fer da svoje klijente službeno cirkularnim mailom obavijestite o izmejnama pravila te da pošaljete ljudima annexe za uvođenje novih stavki.
Evo baš mi veli kolega da je poludio jutros jer 15 minuta nije mogao zadati nalog
zbog greške na Abacusovom programu i to baš u vrijeme kada su dionice najviše rasle veli da je ispušio 3% dok je čekao da se ovi smiluju i puste mu njegov nalog …
Još dvije brokerske kuće su danas imale "probleme sa aplikacijama" prvih 15 minuta. Koja čudna koincidencija!
Uzmemo li u obzir male promete proteklih cca godinu dana, rezanje plaća, otpuštanje ljudi, itd., sve se to svodi na samo jedan zaključak – PRVO JE BOG SEBI STVORIO BRADU.
Malo zakoče servere kada namirišu da ide nekakav bull, u miru kupe što su zacrtali i onda puste klijente. Pa dobro ljudi – gdje set vidjeli poštenog brokera??? To ne postoji!!
Evo baš mi veli kolega da je poludio jutros jer 15 minuta nije mogao zadati nalog
zbog greške na Abacusovom programu i to baš u vrijeme kada su dionice najviše rasle veli da je ispušio 3% dok je čekao da se ovi smiluju i puste mu njegov nalog …
Ima ih samo ti radiš sa totalno pogrešnim, imaš popis brokerskih kuća i nađi si pravu!
Još dvije brokerske kuće su danas imale "probleme sa aplikacijama" prvih 15 minuta. Koja čudna koincidencija!
Uzmemo li u obzir male promete proteklih cca godinu dana, rezanje plaća, otpuštanje ljudi, itd., sve se to svodi na samo jedan zaključak – PRVO JE BOG SEBI STVORIO BRADU.
Malo zakoče servere kada namirišu da ide nekakav bull, u miru kupe što su zacrtali i onda puste klijente. Pa dobro ljudi – gdje set vidjeli poštenog brokera??? To ne postoji!!
[/quote]
Samo da pohvalim Abacus koji je očigledno uveo direktno izlaganje naloga na burzi.Nema više pretipkavanja.
Nalog mi je bio realiziran u istoj sekundi
To je vec na snazi od pretproslog utorka
Ja isto nisam u ponedjeljak preko 20 minuta mogao dati niti poništiti stari nalog ,skupo me je to koštalo.Nije im to prvi puta jako su neprofesionalni.Teško bi bilo nabrojati koliko su me
puta zeznuli i koliko bi sada više novaca imao da nisam kod njih uletio.
Ali papiri se već prebacuju kod drugoga brokera.
Nemojte ni u ludilu razmišljati o ovome brokeru !!!!!!!! [angry]