SLK:
”
Telefon. Kažem ti, djevojka ima lijep glas, kažu svjedoci s foruma, i stas. I ljubazna je, nije strogo službena. Kažem ti, ja sam ih davio tri dana, i uvijek su bili OK. Nakon toga, samo sam još jednom nazvao, jer nema potrebe, sve štima. Nalozi prolaze doslovce u sekundama.
”
ajde, bez pretjerivanja, moj nalog se u petak pojavio tek nakon 15 minuta a nije bila nikakva frka, oko 10:30, htio sam se spustiti na prvi ask. U to vrijeme proslo naloga iznad mog aska. Slucajno?
Saldo: -10.000 HRK (slovima: minus deset tisuća kuna). Kome da ispostavim racun?
Kunem ti se da mi niti jedan nalog nije prolazio duže od 20 sekundi.
Istina, ja nekad ne trgujem po 10 dana, nisam daytrader. Ali kad god stavim, prolazi odmah.
Kunem ti se da mi niti jedan nalog nije prolazio duže od 20 sekundi.
Istina, ja nekad ne trgujem po 10 dana, nisam daytrader. Ali kad god stavim, prolazi odmah.
same here… stvarno su brzi, a od kad sam došao vjerujem da im se diže kosa na glavi koliko sam stotina puta mijenjao naloge i sve su profesionalno obavili.
Kunem ti se da mi niti jedan nalog nije prolazio duže od 20 sekundi.
Istina, ja nekad ne trgujem po 10 dana, nisam daytrader. Ali kad god stavim, prolazi odmah.
vjerujem, islo je to tako i u mom slucaju do proslog petka. Trenutno sam kraci za 10K kuna jer mi je nalog kasnio 15 minuta. To je fakat. A da se tamo nesto dogadja evo i danasnjeg iznenadjenja: nema vise nalog izvan radnog vremena.
btw, jel ovaj znakic sa Flokijevog 350 mrđana? [smiley11]
meni je nekidan prosao nalog za kupnju po skoro 100 kn visoj cijeni jer sam u prvih desetak minuta nakon otvaranja burze mijenjao nalog. uglavnom, broker mi je smanjio proviziju, ja sam jos uvijek u minusu na toj dionici i drzat cu se njegovog savjeta da ne mijenjam naloge prvih 10-15 min od otvaranja burze.
dobro je da nije bio velik nalog nego me zivciralo par tisuca kesa na racunu tako da sam ispusio parsto kn. ovo mi je bila dobra skola [smiley3]
ajde, bez pretjerivanja, moj nalog se u petak pojavio tek nakon 15 minuta a nije bila nikakva frka, oko 10:30, htio sam se spustiti na prvi ask. U to vrijeme proslo naloga iznad mog aska. Slucajno?
Saldo: -10.000 HRK (slovima: minus deset tisuća kuna). Kome da ispostavim racun?
Kolega, ne mogu vjerovati da se to i vama dogodilo! Upravo vama koji ste mene kad sam opisao slično ali još gore iskustvo proglasili lažljivcem! Ah, znate kako se kaže: sve se vraća, sve se plaća!
Kome da ispostavite račun? Možda najbolje vlastitoj bahatosti koja vam je dozvolila da iako početnik u trgovanju dionicama proglašavate druge lažljivcima.
Ja sam na Abacusu od početka moje dioničarske karijere , iliti cca 5 mjeseci ; i moram reći da im je “programska podrška ” solidno posložena , budući sam programer , softver dizajner (developer), znam šta znače neki pojmovi .. a tako sam ih i izabrao , nekon što sam proučio kako im web izgleda i kako radi ..
jedino je mala primjedba na servere, tj. vezu na internet s kojom su imali problema i zbog koje je usluga bila nedostupna po par sati u nekoliko slučajeva .. mislim da sam dobio i jednom odgovor da u toj zgradi zna i nestati struje (!?) .. to im je lagani minus …
rješenje problema : pa nakon prvog takvog slučaja treba hitno preseliti sve u poštenu zgradu (gdje ne nestaje struje) i imati redudantnu(drugu) liniju, spoj na internet ….
ali eto to su dječje bolesti koje moramo proći ..
Da se vratim na temu naloga , meni su uvjek prolazili do max 1 minute a u zadnje vrijeme imam filing da je to i brže (30 sec ?) .. a treba uračunati (oduzeti) i neko vrijeme da se Mostich osvježi sa novim podatcima …
Problem kod izlaganja naloga nastaje prilikom otvaranja taj što se na glupom sistemu Zagrebačke burze sve blokira prvih deset minuta i nalozi putuju minutama jer ih svi šalju odjednom i mjenjaju u isto vrijeme ono što se nakupilo tokom neradnog vremena burze.
I sad ima 40 brokerskih kuća koje sve imaju po pedesetak naloga koje treba po zakonu prekucat jedan po jedan.
Dok se to radi prolazi ko zna što na ekranu i onda veliki investitori popuše desetke iljada kuna.
Rješenje: naći brokera koji ne radi e-trade, samo telefonom, plaćati veće provizije i minimalne provizije bez obzira jel nalog izvršen ili nije.
Usput, da li se to kome desilo na VSE sustavu (koji dozvoljava promjene dok se ne trguje)???
kaj se tice dobivanja besplatnih mostich start sifri…
slao im mailove al niko nista…i onda ste mi savjetovali na forumu telefon..nazvao sutradan abacus..
i kazem ja..korisnik sam vec mjesec i kusur dana al jos nista od sifri…
kao treba se sifre narucit :)…i onda mi sutradan iz zse-a poslali sifre..
znaci mail bas ne dozivljavaju ..telefon rulez..:)
SLK:
”
A da se tamo nesto dogadja evo i danasnjeg iznenadjenja: nema vise nalog izvan radnog vremena.
btw, jel ovaj znakic sa Flokijevog 350 mrđana? [smiley11]
zato je meni tako super jer ti misliš da se ne može zadavati nalog izvan radnog vremena pa je manja gužva i više vremena na mene [smiley1] ja ih uredno zadajem, samo se više ne mogu mijenjati izvan radnog vremena. uostalom i ne znam baš zašto bi zadavao naloge na slijepo i još ih mijenjao a burza ne radi [smiley9]
abacus stvrno brzi, dečki su stvarno ok.. da tražim neku zam,jerku stvarno je ne bih mogao naći…svakako preporučiti ih svakom….lijep pozdrav ekipi u trading roomu..
Kolega, ne mogu vjerovati da se to i vama dogodilo! Upravo vama koji ste mene kad sam opisao slično ali još gore iskustvo proglasili lažljivcem! Ah, znate kako se kaže: sve se vraća, sve se plaća!
Kome da ispostavite račun? Možda najbolje vlastitoj bahatosti koja vam je dozvolila da iako početnik u trgovanju dionicama proglašavate druge lažljivcima.
Slusaj me dobro: imam dovoljno godina u straznjici da nikoga na forumu ne nazivam lazljivcem bez obzira sto mislio o istom. Ali, danas sam lose volje, pa cu napraviti iznimku. Dakle, gospodine ag, lazete da sam Vas nazvao lazljivcem.
A bahatost? Samo prema sitnim dusicama.
Pozdrav iz Rovinja i puno srece u trgovanju.
S.S.