ako vozite na posao u isto vrijeme s automobilima, morate nositi i zaštitnu masku, štetne čestice iz ispušnog sistema automobila raspršuju se do 20-ak metara, najbolje je voziti pokraj kamiona, tada imate kompletan tretman za pluća i uši
Raširen je mit o tome da je zdravije ne voziti bicikl, nego ga voziti u prometu (osobito u Europi), ali je samo to – mit, što su pokazala istraživanja u zemljama u kojima se bicikl smatra ozbiljnim i vrijednim prijevoznim sredstvom pa se takva istraživanja rade.
ma vozite vi bicikle, ali vozite ih po stazi. ako nema staze, gurajte ga i riješena stvar. a inače je vožnja bicikla za muškarce iznimno štetna, što govore i istraživanja. rak testisa i rak debelog crijeva su neizbježni kod okorjelih biciklista. radije hodajte. to je zdravije. a i ne smetate pješacima i vozačima poput biciklista koji se smatraju povlaštenom kastom. protiv njih nitko ne smije ništa reći, odmah se dižu na zadnje noge. kad ih policija kažnjava, odmah se pišu novinski tekstovi. jednostavno, treba početi registrirati bicikle da mi znamo tko se to vozi, tko nam ruši djecu i starce i tko se bahati u prometu. i plaćati obavezno osiguranje. to bih ja uveo već jučer za bicikle. tek onda smijete na cestu
Nećeš ti problema prilagoditi grad! Izbaciti na 20 ključnih mjesta red uzdužnih parkirališta (ukupno 400-800 parkirnih mjesta), prenamijeniti 30-50 ulica tako da više nisu 3-4 trake za automobile, nego jedna manje (Nova cesta, Adžijina itd.), a umjesto nje dvosmjerna biciklistička, suziti i usporiti promet unutar stambenih naselja uvođenjem prepreka i krivudanja ceste (kako se to npr. radi u Beneluxu) i riješena stvar. Za 10-20% para sve zajedno, nego što će sad potrošiti na denivelaciju rotora prema Jadranskoj aveniji.
Druga je stvar što se to neće dogoditi dok se ne promijeni gradonačelnik, ali to nije nerješiv problem.
Ali i ovako se može voziti, što pokazuju deseci tisuća ljudi koji svakodnevno voze te – suprotno tvrdnjama strašila – razmjerno mali broj stradalih u prometu.
A to da “biciklisti” smetaju svima drugima – to je sasvim točno, kao što je točno da i pješaci i “automobilisti” smetaju svima… s tim da su automobilisti jedini kojima masovno smetaju svi drugi za volanom i s tim da nitko drugima ne smeta niti ih ugrožava niti blizu toliko koliko smetaju automobilisti, što jasno pokazuju između ostalog i MUP-ove statistike o smrtnim slučajevima.
o čemu ti govoriš??? vi bi još jednu traku, a niti ove staze ne koristite. prošetaj vukovarskom ulicom pola sata. 10% biciklista uredno koristi bic.traku. ostali idu po mjestu za pješake ili suprotnim smjerom od strelice na biciklističkoj stazi. vi jednostavno odbijate poštivati zakone. treba zabraniti bicikliranje po gradovima većim od 10.000 stanovnika i to je jedino rješenje . pođi sada do vukovarske , stani pored staze i broji koliko ih ide u ispravnom smjeru i po stazi. ako je i 10%, puno sam rekao.
o čemu ti govoriš??? vi bi još jednu traku, a niti ove staze ne koristite. prošetaj vukovarskom ulicom pola sata. 10% biciklista uredno koristi bic.traku. ostali idu po mjestu za pješake ili suprotnim smjerom od strelice na biciklističkoj stazi. vi jednostavno odbijate poštivati zakone. treba zabraniti bicikliranje po gradovima većim od 10.000 stanovnika i to je jedino rješenje . pođi sada do vukovarske , stani pored staze i broji koliko ih ide u ispravnom smjeru i po stazi. ako je i 10%, puno sam rekao.
S tako promišljenim stavovima (“zabraniti bicikle u većini gradova”), srećom nije na tebi da uređuješ promet igdje, pa tako ni u gradovima. Ne postoji grad u Europi koji provodi takvu politiku, ali ti znaš bolje…
Inače, uz Vukovarsku je staza – takva kakva jest – dobrim dijelom dvosmjerna, a i inače, velika je opasnost od biciklista koji se kreće suprotnim smjerom, novine krcate tih čeonih sudara biciklista svaki dan: bolje da ljudi po dva puta prelaze deseterotračna križanja za 500m vožnje uz aveniju, to je “sigurnije”…
Nego, kad smo kod toga, treba li prema istom načelu automobilima oduzeti kolnike jer vozači nisu u stanju voziti trijezni, bez prekoračenja brzine i bez mobitela u rukama?
o čemu ti govoriš??? vi bi još jednu traku, a niti ove staze ne koristite. prošetaj vukovarskom ulicom pola sata. 10% biciklista uredno koristi bic.traku. ostali idu po mjestu za pješake ili suprotnim smjerom od strelice na biciklističkoj stazi. vi jednostavno odbijate poštivati zakone. treba zabraniti bicikliranje po gradovima većim od 10.000 stanovnika i to je jedino rješenje . pođi sada do vukovarske , stani pored staze i broji koliko ih ide u ispravnom smjeru i po stazi. ako je i 10%, puno sam rekao.
S tako promišljenim stavovima ("zabraniti bicikle u većini gradova"), srećom nije na tebi da uređuješ promet igdje, pa tako ni u gradovima. Ne postoji grad u Europi koji provodi takvu politiku, ali ti znaš bolje…
Inače, uz Vukovarsku je staza – takva kakva jest – dobrim dijelom dvosmjerna, a i inače, velika je opasnost od biciklista koji se kreće suprotnim smjerom, novine krcate tih čeonih sudara biciklista svaki dan: bolje da ljudi po dva puta prelaze deseterotračna križanja za 500m vožnje uz aveniju, to je "sigurnije"…
Nego, kad smo kod toga, treba li prema istom načelu automobilima oduzeti kolnike jer vozači nisu u stanju voziti trijezni, bez prekoračenja brzine i bez mobitela u rukama?
[/quote]
tvoje razmišljanje je tipično biciklističko. vi ste bogom dani, sve se mora vama prilagoditi, mi ostali neka se je.bemo.
znači, to što drugi kradu daje i tebi opravdanje da kradeš? ili ćeš osuditi krađu?
pa tako osudi kršenje propisa od strane biciklista.
netočno je da je u vukovarskoj dvosmjerna traka. traka je na jednoj strani pločnika u jednom, a na drugoj strani u drugom smjeru.
nema podataka o maltretiranju pješaka od strane biciklista jer to nitko ne prijavljuje obzirom vam se ne zna identitet jer kao piz.de kad nekog srušite pobjegnete, umjesto da pomognete.
zato bi vas trebalo lijepo sve registrirati, neka vi platite osiguranje godišnje pa izvolite na ulicu sa registarskim pločicama otraga, da se vidi tko vozi. ovako anonimno, radit ćete i dalje kontra svih zakona.
u UK je postojala inicijativa da vas se registrira i ja to podržavam . no, zasad se radi na smanjenju reproduktivnih ograna u muškaraca diljem svijeta radi smanjenja populacije pa će se na žalost bicikliranje i dalje poticati, umjesto da se zabrani , osim u sportske svrhe na za to prilagođenim prostorima.
tvoje razmišljanje je tipično biciklističko. vi ste bogom dani, sve se mora vama prilagoditi, mi ostali neka se je.bemo.
50-ak kvadratnih kilometara u Zagrebu namijenjeno je u prvom redu za motorni promet, a 0.3 kvadratna kilometra za biciklistički. Čuli smo da bi ti bicikle potpuno zabranio u gradu, ali treba mnogo mašte da se 6 promila prometnih površina nazove izvolijevanjem, smatranjem “bogom danima”, “sve prilagođeno biciklistima” itd. Osim toga, da se i udesetorostruči biciklističke staze pa da ih ima 3 kvadratna km, to je u korist i vozačima automobila – jer će dio građana preći iz automobila na bicikle i time smanjiti gužve – i pješacima – jer je za pješaka bicikl neusporedivo manja opasnost i smetnja od automobila i jer manje zagađuje.
znači, to što drugi kradu daje i tebi opravdanje da kradeš? ili ćeš osuditi krađu?
pa tako osudi kršenje propisa od strane biciklista.
Ni manje, ni više nego jedan MUP se odbija službeno izjasniti kako bi se biciklisti trebali kretati s obzirom na uređenu signalizaciju na nekim dionicama: što preostaje biciklistima nego tumačiti kako tko hoće? Te staze za koje prozivaš biciklste da se po njima ne voze – imaju li propisnu horizontalnu i vertikalnu signalizaciju? Dakle, ne crvene pruge koje Grad Zagreb zove stazama, a ne spominju se ni u kakvom propisu, nego uredne, neizblijeđene i neoštećene oznake? Ako staze nisu uredno označene, smiju li se zvati stazama? Na osnovu čega bi npr. kaznio nekog tko parkira automobil na stazu koja nije označena po propisima? Na osnovu čega bi bicklist smio voziti po takvoj stazi? Bi li biciklisti trebali voziti po cesti zbog toga? Kome da se onda žale kad ih policija kažnjava zbog toga što npr. ne koriste nepropisne staze?
Možeš ti piliti po vožnji po propisima koliko hoćeš, ali s obzirom na način na koji je uređena infrastruktura u Zagrebu, takva vožnja je posve nemoguća.
netočno je da je u vukovarskoj dvosmjerna traka. traka je na jednoj strani pločnika u jednom, a na drugoj strani u drugom smjeru.
Hajde prošetaj malo po npr. sjevernoj strani križanja Koranske i Vukovarske pa javi koliko si pravaca izbrojio.
nema podataka o maltretiranju pješaka od strane biciklista jer to nitko ne prijavljuje obzirom vam se ne zna identitet jer kao piz.de kad nekog srušite pobjegnete, umjesto da pomognete.
Tako je, kad kupiš bicikl, moraš u trgovini potpisati da ćeš bježati s mjesta nesreće. Što da se radi, kad si već potpisao. A i svako malo strada netko pod kotačima bicikla: evo već dvoje troje ljudi u zadnjih 25 godina…koliko ono pod automobilima? Desetak tisuća, ne računajući na one koji umru od dišnih bolesti zbog auto-ispuha?
zato bi vas trebalo lijepo sve registrirati, neka vi platite osiguranje godišnje pa izvolite na ulicu sa registarskim pločicama otraga, da se vidi tko vozi. ovako anonimno, radit ćete i dalje kontra svih zakona.
A i pješaci, divlja čeljad: treba i njima staviti registarske. Barem, evo, rolerima, skejterima i sličnima. Ma svima: dođe u duđan pa ukrade šteku duhana – nema nego propisati da svi moraju imati registarsku pločicu na čelu, ili barem majici…!
no, zasad se radi na smanjenju reproduktivnih ograna u muškaraca diljem svijeta radi smanjenja populacije
Što još ima od narodnog praznovjerja: da se ne valja ženiti na prestupnu godinu?
pa će se na žalost bicikliranje i dalje poticati, umjesto da se zabrani
Najbolje da staviš svoj metalni šešir na glavu da ti ONI ne mogu kontrolirati misli. 😉
glupo razmišljanje tipičnog bahatog biciklista. ne vidiš i dalje oko sebe.
nema se što mup izjasniti – vi ste po zakonu dužni voziti desnom stranom desne trake.
neću ti proturiječiti – vozi se biciklom, sjetit ćeš me se kad te pogodi neki auto sa nekom vozačicom na mobitelu koja ne pazi na promet. sretno.
***vozit bicikl po Zagrebu je neko sado-mazo iskustvo… tu se slažem sa ovim udbaškim provokatorom delboyom jer u pojedinim djelovima Zagreba je problem vozit auto, kamoli bicikl… ali tu u Mittel Europa Varaždin, Čakovec, Krapina, Koprivnica, Đurđevac, Požega, Slatina, Belišće, Osijek vožnja biciklom je potreba, sport, rekreacija i potreba…neznam jel sam prije spomenuo potrebu? ak nisam evo – potreba, vožnja biciklom je potreba, uređene su biciklističke staze i postoji prometna kultura da se biciklisti mogu osjećat sigurno… u gusto naseljenom gradu, dodje naduvenko s 3 rodbinske veze prema nacelniku policije i moze ti bicikl zavezat ko leptir masnu, njemu nece bit nista
gradonačelnik Zagreba bi svakako trebao razmisliti o izgradnji plovnih puteva kroz Zagreb, jer je možda i jedini europski grad, koji je rijeku izgurao izvan grada i ukrotio je bezličnim nasipima, što ničemu ne služe, osim rekreativcima, tu bi njemu Čačić mogao dosta pomoći, jer bi projekat Zagreb na vodi, mogao oprati prilično love kroz građevinski dio, da se ne mora kokošariti s fontanama
gradonačelnik Zagreba bi svakako trebao razmisliti o izgradnji plovnih puteva kroz Zagreb, jer je možda i jedini europski grad, koji je rijeku izgurao izvan grada i ukrotio je bezličnim nasipima, što ničemu ne služe, osim rekreativcima, tu bi njemu Čačić mogao dosta pomoći, jer bi projekat Zagreb na vodi, mogao oprati prilično love kroz građevinski dio, da se ne mora kokošariti s fontanama
slažem se. ja želim čamcem kroz centar grada. zdravo je, malo troši, malo zagađuje, lijepo je—izvolite mi to omogućiti pod hitno jer tako rezoniraju biciklisti. sve istočno od zagreba, uključivo i zagreb pa sve do teherana NIJE podobno za bicikle radi mentalnog sklopa ljudi, radi konfiguracije tla i slično. dakle, između ZG i teherana nema mjesta biciklima. svi koji se s time ne slažu, riskiraju razbijenu glavu u prometu od nekog debila za volanom i riskiraju da ubiju nečije dijete koje će istrčati iz kuće na pločnik recimo u ilici gdje biciklisti idu najmanje 30 kmh. vidio sam to nebrojeno puta. naravno, uz sve je problem što biciklisti većinom nisu nikad vozili auto i nemaju pojma o fizici i tehnici pa rade teška sranja. nisu ni ostali u prometu bolji, ali biciklisti su najveći problem. nije da žalim biciklista što će ga netko pogoditi slučajno kad izleti na zebru (gdje nema što raditi jer nije pješak) , nego žalim tog vozača kojem će život biti uništen.
Promovirati vožnju biciklom gradom na posao i s posla može samo neki jadan bezkoristan tip koji svojim radom i svojim znanjem niti ne zaradi za bolji prijevoz.
Znam nekoliko takvih jadnika koji gotovo svakodnevno smrde po znoju već u jutro kada dolaze na posao.
A tek ako kiša pada , do odlaska kući u poslovnim prostorijama suše odječu , na veselje kolega.