‘Ne dijelite kartične podatke, aktivacijske ključeve za m-zabu, token i brojeve koje on generira putem bilo koje vrste poruka, e-mailova i linkova koje ste u njima dobili’, stoji u objavi banke.
– Kao vodeća banka na hrvatskom tržištu i sljedeće godine bit ćemo fokusirani u kreiranju rješenja skrojene prema potrebama klijenata, pri čemu nam je cilj razvijati nove i najbolje proizvode i usluge. Prioriteti su ulaganja u digitalnu tehnologiju i podatke kako bi se stvorilo jednostavniju, a time i personaliziraniju uslugu za klijente, te učinkovitiju banku kako za klijente, tako i za zaposlenike, napisao je nedavno za Poslovni dnevnik Ivan Vlaho, predsjednik Uprave Zagrebačke banke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu