Njemačke banke uzimaju pristanak klijenata na promjene uvjeta poslovanja zdravo za gotovo, zaključio je savezni sud, upozorivši zajmodavce da se šutnja klijenata ne može tumačiti kao pristanak.
Prema važećim njemačkim propisima, klijenti koji ne reagiraju na obavijest banke o promjenama uvjeta poslovanja prešutno na njih pristaju.
U presudi objavljenoj u utorak savezni sud pojasnio je da šutnja u pravnom smislu nije oblik pristanka.
Slučaj Postbank mogao bi imati reperkusije i po druge kreditne institucije i njihovu komunikaciju s klijentima, ističe agencija dpa.
Predstavnik Postbanka ustvrdio je da će presuda zadati “goleme probleme” bankama koje su, kako tvrdi, “stoljećima” rutinski ažurirale svoje uvjete poslovanja.
To je “katastrofa za sve stranke”, naglasio je.
Slučaj protiv Postbanka pokrenuo je Savez njemačkih organizacija potrošača, žaleći se na bančinu netransparentnost. Niži sudovi žalbu su odbili.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu