Iako se s novcem susrećemo od najranije dobi, često ispadne da o njemu znamo jako malo. Važno je učiti upravljati osobnim financijama jer se tako postaje svjestan svih odluka i posljedica koje one nose u budućnosti. Da ima prostora za napredak govori i ispitivanje Hanfe prema kojem samo 28 posto učenika od 700 ispitanih zna izračunati realnu kamatnu stopu, a samo 25 posto učenika zna da je u Hrvatskoj štednja u 3. mirovinskom stupu dobrovoljna. To i ne čudi s obzirom na to da ih se čak 51 posto o finacijama informira rijetko. U AZ mirovinskim fondovima ističu kako za poticanje mladih trebamo projekte koji će ih uključivati i poticati interakciju kroz koju će i učiti. Oni kontinuirano rade na edukaciji mladih, a s tim ciljem priključili su se i projektu Hrvatska pamet Hrvatskoj u sklopu kojeg su pokrenuli cijelu jednu kategoriju naziva Financijaš.
Pružiti mladima priliku
“AZ mirovinski fondovi podupiru ovaj projekt gotovo od samog njegovog početka jer su u njemu prepoznali važan cilj, a to je pružanje prilike mladima za razvijanja projekata koji mogu zaživjeti i biti njihovi projekti za samozapošljavanje, pa i zapošljavanje većeg broja mladih. Nudi i priliku spajanja studenata s predstavnicima realnog sektora, stjecanje iskustva pripreme programa i projekata koji im mogu pomoći za prezentaciju potencijalnim investitorima s krajnjim ciljem ostajanja mladih ljudi u Hrvatskoj”, rekla je voditeljica prodaje i marketinga iz AZ mirovinskih fondova Nataša Hrabar Kaštelan.
Prerasli u ozbiljne poslove
Cilj kategorije Financijaš je promovirati nužnost sustavnog promišljanja mladih u primjeni znanja i vještina za učinkovito upravljanje financijama te poznavanje prednosti ulaganja u fondove, a sve kako bismo podigli svijest o važnosti podizanja razine financijske pismenosti mladih koja je nužna u današnjem svijetu ubrzanog razvoja financijskih tržišta.
“Tijekom suradnje dogovorili smo uvođenje kategorije Financijaš, čime je projekt uz postojeće karakteristike dobio i dodatnu dimenziju promicanja tema i sadržaja iz područja financija, među mlađom populacijom. Izuzetno je važno našim studentima pružiti dodatne prilike za prezentaciju ideja i kreativnih sadržaja kroz koje mogu testirati usvojena teoretska znanja s područja financija te ih dodatno produbiti kroz rad na projektima”, dodala je voditeljica prodaje i marketinga iz AZ mirovinskih fondova Nataša Hrabar Kaštelan.
Prijavom na projekt, osim vlastitog usavršavanja i razvijanja projekata od kojih su neki zaživjeli i prerasli u ozbiljne poslove, učesnici projekta šalju ohrabrujuću poruku svojim kolegama i motiviraju i njih da se u njega uključe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu