Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u marketinšku suradnju sa strateškim partnerima ulaže ove godine 3,4 milijuna eura (s PDV-om) ili dvostruko više nego u 2022., doznaje se iz HTZ-a. Ulaganja u stratešku marketinšku suradnju sukladna su godišnjem programu rada HTZ-a za 2023. godinu. Ta sredstva HTZ-a udružuje s partnerima i turističkim zajednicama, s ciljem podizanja svijesti o turističkom brendu Hrvatske na odabranim tržištima sa zajedničkim kampanjama vezanim uz program strateških partnera za Hrvatsku te koristeći promotivne kanale, alate i iskustvo partnera u segmentu organiziranih turističkih putovanja..
To su prvenstveno suradnje s nizom inozemnih partnera prijevoznika i touroperatora koji imaju organizirane dolaske u Hrvatsku, uz nacionalnog avioprijevoznika Croatia Airlines. “Najviše sredstava se planira za suradnju s prijevoznicima, s više od 60 posto budžeta, u čemu se najviše suradnji uspostavlja s avioprijevoznicima. Pritom se sredstva ne isplaćuju kao potpore po putniku, nego se kao i prethodnih godina radi o marketinškoj suradnji putem kampanja u različitim vrstama medija, odnosno o zajedničkoj promociji na različitim kanalima komunikacije”, kažu iz HTZ-a.
U te suradnje se dodatno uključuju i zainteresirane turističke zajednice, prvenstveno regionalne u skladu s njihovim mogućnostima i interesima.
Suradnje uključuju i aktivnosti s partnerima koji Hrvatsku povezuju trajektima, odnosno vlakom, ali najveće se suradnje planiraju s velikim avioprijevoznicima koji imaju programe za Hrvatsku s niza različitih europskih tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu