Kako bi se još više približila potrebama građana, Addiko banka je predstavila jedinstveni proizvod na tržištu – gotovinski kredit za građane koji spaja digitalne i tradicionalne kanale. Ovaj hibridni kreditni proces osmišljen je po uzoru na građanima poznat proces online kupnje – zahtjev za kredit korisnik samostalno ispunjava online i u svega nekoliko minuta dobiva odgovor. Ako zadovoljava kreditne uvjete, kreditna dokumentacija na potpis dolazi gdje i kada korisnik to želi. Osim što štedi vrijeme, podizanje kredita bez posjeta poslovnici uključuje i 15 posto povoljniju kamatnu stopu.
Nakon predaje zahtjeva i odobrenja kredita online, korisniku dostavom u ruke stiže kreditna dokumentacija koju može proučiti i potpisati kada on to želi – u miru svog doma ili mjesta koje odabere. Korisnik zatim naručuje besplatni prikup potpisane dokumentacije, na osnovu koje Addiko banka isplaćuje odobreni iznos kredita na korisnikov račun u bilo kojoj banci.
Prema istraživanju Hendala s kraja 2022. godine, oko 44 posto klijenata banaka je pokazalo interes za ugovaranje gotovinskog kredita potpuno online, a to potvrđuju i Addikovi podaci prema kojima oko 40 posto svih zahtjeva za kredite dolazi putem digitalnih kanala. „Iako za potpuno digitalno podizanje gotovinskog kredita postoji interes korisnika, naša iskustva pokazuju da je mali postotak, manje od 20 posto korisnika, taj proces privodio kraju digitalnim putem. Riječ je o procesu koji je, zbog potrebnih regulatornih usklađenja, još uvijek dosta složen i dugotrajan pa smo u Addiku odlučili razviti hibridni kreditni proces koji spaja brzo online odobrenje kredita s dostavom kreditne dokumentacije i brzu isplatu kredita“, rekla je Petra Bašić Jantolić, izvršna direktorica Razvoja poslovanja s građanstvom Addiko banke.
„Kao specijalistička banka za brze kredite, Addiko banka kontinuirano radi na povećanju razine zadovoljstva klijenata kroz unaprjeđenje kreditnih procesa pa mi je drago da možemo ponuditi jedinstveni proizvod koji klijenti mogu realizirati iz vlastitog doma i tako uštedjeti vrijeme na odlazak u banku. Vjerujemo da će hibridni proces podizanja kredita odgovarati većem broju klijenata dajući im izbor žele li ugovor o kreditu potpisati u poslovnici ili ga primiti i potpisati kada i gdje oni to žele. Pogodan je i za klijente iz mjesta gdje nema bankarskih poslovnica te za one koji nisu dovoljno digitalno iskusni, brinu se o sigurnosti ili jednostavno žele ljudski kontakt“, izjavio je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko banke.