Kako se radio spot za pjesmu ‘Za svaku tvoju suzu’ koji nalikuje na kratki film

Autor: Maria Mrvelj , 28. veljača 2016. u 15:03
Foto: Screenshot/Youtube

Redatelj novog spota grupe Opća Opasnost za pjesmu “Za svaku tvoju suzu” Marko Zeljković Zelja, redakciji Poslovnog dnevnika otkrio je detalje ideje za spot koji nalikuje na pravi mali film.

Priča prati muškarca koji zanemaruje svoju suprugu i loše se odnosi prema njoj, a kada mu starija gospođa uruči pismo njegove majke koja je umrla pri porodu, drastično mijenja svoje ponašanje. Glumci koji su u spotu utjelovili aktere su Tomislav Bundić, Danica Brnjić i Doris Pinčić.

Kako ste došli na ideju za spot?

Bilo je tu par ideja, no ova se nekako isprofilirala kao najbolja. Priča je zapravo jako povezana sa pjesmom, ona je zapravo drugi način interpretacije ove pjesme. Htio sam da to bude baš autohtono, onako u skladu s našim podnebljem. Pomalo etno.

Je li vam ovo prva suradnja s Općom Opasnosti? Ako nije, na kojim ste projektima još surađivali?

Nije, ja sam takoreći, službeni redatelj spotova. Već sam im režirao oko desetak spotova, a većina ih je za pjesme s posljednjeg albuma.

Kako je došlo do suradnje s glumcima?

Doris poznajem od ranije i s njom mi je uvijek drago surađivati. Jako brzo shvati svoj zadatak, pa nema puno okolišanja. A Tomislava sam vidio jednom prilikom u Vinkovcima. Izgledao je slično kao u spotu, onako, malo kao Goran Bare. Rekao sam prijatelju da bi ovaj lik bio dobar glumac, na što mi je prijatelj odgovorio: Pa on ti i jest glumac! Kada je došlo vrijeme snimanja spota, tražio sam njegov kontakt i jako brzo smo dogovorili suradnju.

Koliko je u hrvatskoj lako ili teško snimiti dobar spot?

Užasno je teško! Bendovi nemaju, nažalost, dovoljno velik budžet. Interes medija za spotove je također nikakav. Nitko od većih domaćih proizvođača i raznih tvrtki ne želi sponzorirati spot. Pogotovo ovdje u Slavoniji prepušteni smo samima sebi. Zbog toga se mašta redatelja mora staviti u okvire onoga što nam je dostupno – a to zna biti frustrirajuće. Lokacije su mi također jedan od velikih problema. Svi nude neke kafiće, a meni se od toga diže kosa na glavi. Unutar nekakvih ruševina eventualno, al ni to nije najsretnija opcija. Ali novac je daleko najveća prepreka. Moramo od ničega napravit nešto, a glazbenici često dođu s idejama iz američkih filmova koje su nama neizvedive.

Koliko hrvatski glazbenici vode računa o kvaliteti spotova, i je li im ona uopće bitna?

Kako tko. Opća opasnost su mi dali odriješene ruke oko režiranja spota, vjeruju mi. Često neki bendovi imaju svoje vlastito videonaličje. Što znači da su im spotovi prepoznatljivi. To ima i Opća opasnost. Ne kopiraju nikoga. Izvođači često žele zadovoljiti jedan od dva faktora – potrebe publike ili potrebe struke. U principu kod nas prolaze spotovi koji nude "sise i guzice", to zadovoljava  potrebe publike. Ako pogledate na YouTubeu komentare, uglavnom su pozitivni, meni je to neshvatljivo. Isto tako me živcira pitanje: Imaš li dron? Kao da je snimka iz zraka nešto ultra luksuzno što se mora imati. Ljudi uglavnom imaju različit pojam o kvaliteti. Nekome je bitna, nekome ne.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close