Vrećice od čipsa pune zraka, ambalaža u kojoj je više plastike nego proizvoda, velike kutije, a malo sadržaja, sve će to otići u povijest kaže hrvatska europaralamentarka Biljana Borzan.
„Čak 73 posto građana EU kaže da s bili zavarani velikom ambalažom proizvoda. Naime, premda na proizvodu piše količina, potrošači nerijetko „odokativno“ procjene količinu sadržaja, a kad dođu kući, neugodno se iznenade. Dobivam jako puno upita građana za proizvode poput čipsa, pahuljica, pa čak i proizvode koji dolaze u bocama“, kaže Biljana Borzan.
Europski parlament je zato potvrdio zabranu pakiranja čiji je isključivi cilj zavarati potrošača oko količine samog proizvoda poput nepotrebnih slojeva ambalaže ili lažnog dna.
„Prosječan stanovnik EU baci oko 188.7 kg ambalažnog otpada, a u Hrvatskoj se baci oko 75 kilograma, od toga se samo manji dio reciklira. Ovom odredbom ćemo osigurati da građani dobiju najviše za svoj novac, ali i zaštiti okoliš“, kaže Borzan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu