Velikan koji je pojam za popularnu hranu ulazi u novi biznis

Autor: Sergej Novosel Vučković , 30. rujan 2021. u 09:14
Foto: Sandra Šimunović/Pixsell

Talijanska Barilla kroz partnerstvo s Algidom, proizvođačem sladoleda u vlasništvu Unilevera, od početka iduće godine nudit će proizvode iz kategorija grickalica.

‘Od 1877. jedna im je i jedina strast tjestenina, a najveća obveza proizvesti onu koja će uvijek biti najbolja “al dente” – danas i ubuduće’. No, baš bi ubuduće Barilla, zasigurno najpoznatiji brend talijanske tjestenine u svijetu (premda će sladokusci reći ne i najbolji), ove tvrdnje s ambalaže svojih proizvoda mogla korigirati i proširiti, jer kreće u posao sa sladoledom.

Prema pisanju talijanskoga poslovnog dnevnika Il Sole 24 Ore, multinacionalna kompanija sa sjedištem u Parmi potpisala je partnerstvo s Algidom i već u siječnju iduće godine kani na tržište plasirati neke od specijaliteta proizvedenih u Italiji, nadahnutih snackom, odnosno grickalicama. Sporazum velikana paste i talijanskog sladoledara pod okriljem multinacionalnog Unilevera predviđa i distribuciju slanih i slatkih proizvoda u tzv. monoporcijama, koje Barilla već proizvodi, osim špageta, makarona, pužića i ostalih.
“Uvjereni smo da tržište sladoleda nudi zanimljive izglede i znamo da imamo kućne brendove i proizvode koji su talijanskom potrošaču od velikog interesa”, kaže Francesco Del Porto, predsjednik regije Italija u Barilli i glavni direktor za potrošače (CCO) u kompaniji.
Namjera je, nastavlja, a prenosi talijanski dnevnik, zadržati obveze u pogledu kvalitete, “talijanštine” i sirovina najviše kvalitete, uz oslanjanje na Algidin veliki know-how i ogromne logističko-distributivne resurse.
“Projekt započinjemo u Italiji, ali nam je ambicija perspektivu što prije proširiti i na ostale europske zemlje”, dodaje Del Porto.
Cilj posla s Algidom za Barillu je osiguravanje dosljednje ljetne sezonalnosti svojih robnih marki u kategorijama keksa i grickalica. Jedan od takvih brendova je i Mulino Bianco, sa širokim asortimanom keksa. U Algidi, čijih je škrinja, primijetili smo, proteklog ljeta na hrvatskom i kontinentu i Jadranu bilo više nego prije (uvoznik Unileverovih brendova je Atlantic Grupa), pozdravljaju početak posla s Barillom.

“Pokretanje ovoga partnerstva označava nastavak inovacija u našem ključnom poslu sa sladoledom, koji vodimo već desetljećima u Italiji i svijetu. Ovo je tek početak i uvjeren sam da će suradnja donijeti veliko zadovoljstvo i zadiviti potrošače”, poručio je predsjednik Unilevera Italia Fulvio Guarneri.
Barilla je ovim potezom izazvala i Ferrero, znamenitog konditora poznatog po brendovima Kinder, Nutella, Rocher, Raffaello i sličnima, a koji je, svjestan sezonalnosti svojih čokoladnih proizvoda (Kinder jaja i praline Rocher i Mon Cheri, primjerice, ne nude se tijekom ljeta), nedavno lansirao čokolade s okusima Rochera i Raffaella, ne bi li im na neki način “produljio” upotrebu. Ferrero već, unutar brenda Kinder, ima sladoledne varijante čokoladica poput Buena i sad je pitanje hoće li uvoditi i nove.

Komentirajte prvi

New Report

Close