U popularnim njemačkim trgovinama postoji ‘pravilo od 15 sekundi’

Autor: Poslovni.hr , 22. rujan 2023. u 10:38
Foto: Pixabay

Proces plaćanja igra ključnu ulogu u ukupnom doživljaju kupovine.

Iz različitih istraživanja, anketa i opservacija trgovina u Njemačkoj, kao što su Aldi, Lidl, Rewe, Edeka i drugi, postaje jasno da je potrebno posvetiti pažnju iskustvu kupaca, posebno na blagajni, piše N1.

Stručnjaci ističu da ključni čimbenik koji utječe na uspjeh ili neuspjeh trgovina u fizičkom maloprodajnom sektoru leži u znatnom smanjenju vremena potrebnog za obavljanje plaćanja, prema izvješću objavljenom u Fenix magazinu.

Theresa Schleicher, stručnjakinja za trgovinu pri Institutu za budućnost u Njemačkoj, naglašava da ne bi trebalo više od 15 sekundi za obavljanje plaćanja, što je posebno važno za mlađe generacije koje su navikle na brze procese.

Čekanje u redu i promatranje drugih kupaca kako mukotrpno broje sitniš može brzo dovesti do frustracije kod ljudi. U najgorem slučaju, to može rezultirati odlukom da se više ne posjećuje ista trgovina.

Svugdje, bez obzira radi li se o supermarketima, diskontima ili modnim trgovinama, proces plaćanja igra ključnu ulogu u ukupnom doživljaju kupovine.

Kina je primjer zemlje gdje je široko prihvaćeno plaćanje putem prepoznavanja lica, gdje je osmijeh ključan element za izvršavanje transakcije, kako je istaknuto u izvješću o maloprodaji za 2020. godinu koje je prezentirala Schleicher.

Komentirajte prvi

New Report

Close