Iz različitih istraživanja, anketa i opservacija trgovina u Njemačkoj, kao što su Aldi, Lidl, Rewe, Edeka i drugi, postaje jasno da je potrebno posvetiti pažnju iskustvu kupaca, posebno na blagajni, piše N1.
Stručnjaci ističu da ključni čimbenik koji utječe na uspjeh ili neuspjeh trgovina u fizičkom maloprodajnom sektoru leži u znatnom smanjenju vremena potrebnog za obavljanje plaćanja, prema izvješću objavljenom u Fenix magazinu.
Theresa Schleicher, stručnjakinja za trgovinu pri Institutu za budućnost u Njemačkoj, naglašava da ne bi trebalo više od 15 sekundi za obavljanje plaćanja, što je posebno važno za mlađe generacije koje su navikle na brze procese.
Čekanje u redu i promatranje drugih kupaca kako mukotrpno broje sitniš može brzo dovesti do frustracije kod ljudi. U najgorem slučaju, to može rezultirati odlukom da se više ne posjećuje ista trgovina.
Svugdje, bez obzira radi li se o supermarketima, diskontima ili modnim trgovinama, proces plaćanja igra ključnu ulogu u ukupnom doživljaju kupovine.
Kina je primjer zemlje gdje je široko prihvaćeno plaćanje putem prepoznavanja lica, gdje je osmijeh ključan element za izvršavanje transakcije, kako je istaknuto u izvješću o maloprodaji za 2020. godinu koje je prezentirala Schleicher.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu