Prema Berlinskom savjetovalištu za potrošače, pravna situacija je jasna: “Primjenjuje se cijena istaknuta na blagajni.” Budući da se kupnja odvija na blagajni – a time i dogovor o cijeni.
“Oznake s cijenama su poput ponuda na internetu: samo pozivaju kupce na kupnju. Čak i ako je na polici bila drugačija cijena, supermarket može tražiti više ili manje na blagajni”, objašnjava pravnu situaciju berlinski Potrošački centar.
Ali potrošači koji primijete razliku ne moraju je prihvatiti. No, koja prava imaju kupci ako pri plaćanju na blagajni primijete razliku u cijeni?
“Supermarket vam nije dužan dati artikl po razumnoj cijeni. Ali imate pravo odustati od kupnje”, kažu iz Berlinskog savjetovališta za potrošače, piše Fenix Magazin.
“U najboljem slučaju cijenu provjeravate izravno prilikom skeniranja artikala. Ako to nije moguće jer ste zauzeti pakiranjem, račun treba provjeriti izravno u trgovini i ukazati na problem”, preporučuju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu