Prodaja piva u Njemačkoj pala je lani na najnižu razinu otkada je statistički ured 1993. počeo objavljivati izvješća, budući da su ugostitelji bili zatvoreni više mjeseci, a gosti zazirali od izlazaka i druženja u vrijeme pandemije koronavirusa. Pivovare su prošle godine prodale oko 8,7 milijardi hektolitara piva, što je 5,5 posto manje nego godinu ranije, priopćio je Destatis.
Brojka ne uključuje bezalkoholno pivo, napitke od slada ni pivo uvezeno iz zemalja izvan Europske unije. Njemačka ljubav prema pivu kopni već godinama, ali 2020. bila je posebno teška za proizvođače piva budući da ih je pandemija lišila brojnih festivala i događanja koje je pratila velika konzumacija piva, uključujući poznati Oktoberfest.
Barovi i restorani također su bili prisiljeni zatvoriti svoja vrata, u proljeće, a potom i u studenome. Ljeti se potražnja nakratko oporavila, pa je u kolovozu i rujnu prodaja porasla dva, odnosno 2,3 posto na godišnjoj razini. Destatis navodi da je 82,6 posto prodanog piva konzumirano u samoj Njemačkoj.
Domaća je prodaja pala 5,5 posto, a prodaja u drugim zemljama Europske unije 13,1 posto. Prodaja u trećim zemljama porasla je 3,7 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu