Američki prehrambeni div Kraft Heinz prestao je isporučivati neke proizvode najvećem britanskom lancu supermarketa Tesco, koji se usprotivio podizanju cijena s obzirom na visoku inflaciju.
Tesco se ispričao kupcima što na njegovim policama više nema Kraft Heinzovih proizvoda, poput pečenog graha, ali je poručio da nema namjeru prebacivati na njih neopravdana povećanja cijena.
Kućni budžeti pod sve većim su pritiskom i dužnost je Tesca da kupcima osigura što bolju ponudu, naglasila je kompanija čiji udio u britanskom tržištu prehrambenih proizvoda premašuje 27 posto.
Naši kupci mogu birati među brojnim alternativnim proizvodima, dodali su, izrazivši nadu da će problem uskoro biti riješen.
Kraft Heinz je pak istaknuo da nastoji isporučiti kvalitetne proizvode na tržište pogođeno rastućim troškovima sirovina i proizvodnje.
U uvjetima viših troškova pokušavamo kupcima osigurati vrijednost “cijenom, veličinom i pakiranjem”, jamčeći istodobno kvalitetu, dodala je američka kompanija.
Glasnogovornik Kraft Heinza rekao je da blisko surađuju s Tescom kako bi se problem što prije riješio.
“Uvjereni smo u pozitivno rješenje”, rekli su.
Spor dvije kompanije razotkriva burnu aktualnu raspravu trebaju li najveći dio tereta visoke inflacije preuzeti proizvođači, trgovci na malo ili potrošači.
Plaće u Ujedinjenom Kraljevstvu teško drže korak s inflacijom koja je u svibnju dosegnula 9,1 posto, najvišu razinu u 40 godina, i približava se dvoznamenkastoj vrijednosti. Neki očekuju da će cijene hrane ovog ljeta porasti 15 posto, a na početku iduće godine i 20 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu