Iako prosječna plaća vozača autobusa u Njemačkoj iznosi oko 2800 eura, u nekim pokrajinama poput Bavarske, Baden-Württemberga i Hessena prelazi 3000 eura, a neki prijevoznici nude čak 3500 eura neto. No, ni ta primanja ne privlače dovoljan broj radnika, prenosi Fenix Magazin.
Problem nedostatka vozača nije lako rješiv, a situacija će se u budućnosti vjerojatno dodatno zakomplicirati. Poslodavci se nadaju da će strani radnici pomoći u popunjavanju radnih mjesta, ali bez dugoročnih rješenja i sustavne strategije zapošljavanja, njemački autobusni prijevoz mogao bi se suočiti s još ozbiljnijim poteškoćama.
Vozači su sve stariji, a mladi se rijetko odlučuju za ovo zanimanje, što dovodi prijevozničke tvrtke u nezavidan položaj. Poslodavci pokušavaju doskočiti problemu zapošljavanjem radnika iz inozemstva, no to sa sobom nosi niz logističkih izazova – od smještaja do organizacije prijevoza na posao.
Jedan od najvećih problema s kojima se suočavaju strani radnici jest dolazak na radno mjesto u ranim jutarnjim ili kasnim noćnim satima. Budući da u to vrijeme javni prijevoz ne vozi, poslodavci su prisiljeni smisliti vlastita rješenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu