Više od 60 posto Nijemaca nema ništa protiv prelaska na cjelogodišnje gume – to je rezultat ankete tvrtke za istraživanje tržišta Civey koju je naručio proizvođač guma Michelin.
Prošle je godine značajno porasla prodaja cjelogodišnjih guma.
Prema priopćenju Savezne udruge guma i vulkanizerskih obrta (BRV), prodaja cjelogodišnjih guma porasla je za 11,6 posto u 2023.
HAK revija kontaktirala je i jednog hrvatskog zastupnika poznatog gumarskog koncerna i pitala ga kakva su iskustva na našem tržištu. Trenutno, dakle, postoji rast interesa za cjelogodišnjim guama, ali je tržište cjelogodišnjih guma toliko malo da se ne može govoriti o primjeru koji bi bio sličan njemačkom. Dakle, kupci u Hrvatskoj su skloniji tradicionalnoj podjeli na ljetne ili zimske gume.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu