Mercedes nije jedini proizvođač koji skupo naplaćuje popravke baterija. Tesla za svoja električna vozila također često traži ogromne iznose za popravke koji su u drugim servisima znatno jeftiniji, pa je jedan od kupaca Tesle zbog toga čak i odlučio dići u zrak svoj Model S.
Ipak, ovaj bi problem uskoro mogao biti prošlost jer, kako prenosi Bild, EU radi na jedinstvenom jamstvu za baterije u električnim automobilima i hibridima prema čijem se nacrtu predviđa da baterije ne smiju izgubiti više od 20 posto kapaciteta unutar pet godina ili 100.000 kilometara ili 30 posto kapaciteta nakon osam godina ili 160.000 kilometara.
U suprotnom, svi troškovi bili bi na račun proizvođača, prenosi HAK revija.
Što je sa starijim vozilima? To će, nažalost, biti rizik vozača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu