Publiconn traži najbolje konzultante

Autor: Bernard Ivezić , 11. studeni 2014. u 22:01
Branimir Šloser, direktor i suosnivač tvrtku Publiconn prostor za rast vidi u malom i srednjem poduzetništvu/J. Galoić/PIXSELL

Polovica korisnika Publiconna je iz Hrvatske dok su ostali iz zemalja regije, čak i sjeverne Afrike.

Nakon dvije godine rada Publiconn, hrvatski startup koji se opisuje kao Facebook za EU fondove i jedan od prvih startupa koji su prošli kroz program Zagrebačkog inkubatora poduzetništva (ZIP), priprema se za pokretanje partnerskog programa. Branimir Šloser, suosnivač i direktor tvrtke Publiconn kaže da su danas sa 3500 korisnika i informacijama o više od pola milijarde eura vrijednim EU natječajima spremni pomoći EU konzultantima da pruže bolju uslugu tvrtkama, a tvrtkama da lakše pronađu idealnog konzultanta baš za njih.

Nova partnerstva
"Unazad dvije godine broj izvora koji nude informacije o EU natječajima se povećao, ali ništa se drugo nije promijenilo. Pravila su i dalje komplicirana, penali visoki, pronalazak natječaja koji odgovara baš vašoj tvrtci i dalje je Sizifov posao, a u moru EU konzultanata iznimno je teško pronaći one koji će vam donijeti korist a ne dodatni trošak", kaže Šloser.Navodi da stoga žele pomoći identificirati najbolje konzultante za EU projekte kao i najbolje tvrtke u toj branši."Publiconn se ne želi sam širiti na savjetovanje, a tvrtke koje žele do EU fondova vrlo brzo shvate da je briselska birokracija nesmiljena i komplicirana i da bi sami za praćenje EU natječaja i njihovu provedbu morali zaposliti barem jednu osobu na pola radnog vremena. Mi nudimo alternativu", kaže Šloser.Dodaje da velike tvrtke i nevladine organizacije već imaju cijele odjele za fondove Europske unije .

Međutim, prostor za rast vidi u srednjem i malom poduzetništvu koje može dobiti kvalitetniju uslugu za manje novca.Protekle dvije godine, tumači Šloser, radili su na izgradnji kvalitetne baze korisnika kako ne bi postali još jedna društvena mreža."Uspjeli smo, jer se naši korisnici od kojih polovica dolazi iz Hrvatske, a ostatak iz BiH, Makedonije, ostatka regije, sjeverne Afrike, ali i drugih djelova svijeta aktivno umrežuje na EU projektima i traže sve više", kaže Šloser.Dodaje da je format društvene mreže ono što ih izdvaja iz konkurencije, jer ne nude samo informacije o natječaju već i brzi pronalazak partnera za EU projekte."Kao nositelj projekta tu ste u sto muka, jer partneri imaju manju odgovornost a moraju izvršiti sve ugovoreno da ne bi vi imali penale, teško je znati tko su vam najbolji potencijalni partneri, a kod nas ih možete i lako pronaći i lako utvrditi njihov kapacitet", kaže Šloser.

Atipične usluge
Zbog rastućih zahtjeva klijenata proširili su usluge i na ono što se ne očekuje standardno od društvenih mreža. Tako rade mikro portale za konzorcije koji su dobili EU projekte s obzirom da EU ima vrlo stroga pravila izrade takvih stranica, a inzistira na tome da ih se radi kako bi se o projektima informiralo što više građana.Nadalje, nadogradili su Publiconn s mogućnosti kolaboracije specijalizirane za projektesufinancirane iz fondova europske unije. Šloser navodi da u nekim projektima radi i po stotinjak ljudi na različitim lokacijama i u različitim organizacijama, a žele da ta komunikacija bude privatna pa su im razvili takvo rješenje. "Pratimo zahtjeve korisnika, ali ostajemo fokusirani", zaključuje.

Izazovi startupa

Zadovoljan organskim rastom, ali…

Šloser kaže da su zadovoljni što mogu organski rasti, ali da sad razumiju da bi im investitor znatno ubrzao taj rast. Prema Fini tvrtka Publiconn je lani počela stvarati prihod od 49,3 tisuća kuna i neto dobiti od 1200 kuna. "Vidim kako ide kolegama i s kapitalom možete zaposliti ljude i onda i brže rasti dok kod nas to ide sporije, jer sve sami financiramo", kaže Šloser. No, dodaje i da su investitori dvosjekli mač. Navodi da su im baš potencijalni investitori bili predložili da ukinu i opciju besplatnog korištenja osnovnih usluga. "Kad smo to uveli mrežu su zamalo napustili svi korisnici i to iako su cijene pretplate bile simbolične", zaključuje Šloser.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Kad već pišete o ovakvim projektima, idejama… zar je problem staviti link, pobogu živimo u 21.stoljeću punom Interneta, ovako moram ići na google i tipkati da dođem do njih, gubitak vremena a ovako i onako ići će na google da ih nađemo. zato skratite to i stavljate linkove ubuduće. Hvala.

New Report

Close