Zobene bombice, medene loptice… zdrava ‘zaraza’ za svaki dio dana

Autor: Marta Duić , 14. ožujak 2022. u 22:00
Martina Gilja, nutricionistica/Luka Stanzl/PIXSELL

Zagrebački brend zdravih grickalica slavi peti rođendan, a uskoro predstavlja i nove vrste slanih i slatkih keksa koji će upotpuniti paletu ručno rađenih proizvoda.

Brend zdravijih varijanti grickalica Nutri Kulti ove godine slavi peti rođendan, a Martina Gilja, nutricionistica koja ga je stvorila, u njemu je spojila ljubav prema kuhanju i svoju struku te zakoračila u svijet poduzetništva.

Koncept Cook Huba
Startali su sa svega tri proizvoda, grisinima od pirovog brašna, zobeni keksići i krekeri bez brašna od sjemenki, a danas ih imaju deset te dovršavaju dva noviteta – slatki i slani koji će uskoro plasirati na tržište.

“Nakon otkaza u bivšoj firmi krenule su pripreme i organizacija oko otvaranja vlastite tvrtke te traženje prostora za proizvodnju i ured. Otvorila sam firmu u ljeto 2017., koristila poticaj HZZ-a za samozapošljavanje i u samom istraživanju i proučavanju naletjela na koncept Cook Hub koji je bio od velike pomoći da se troškovi poslovanja u početku svedu na minimum.

To je koncept gdje više firmi koristi isti prostor, dijeli inventar, opremu, troškove i režije. Sam poticaj za kreiranje vlastitih proizvoda smo bili mi sami i naš sin Borna. Suprug i ja smo sve više počeli izrađivati u kućnoj radinosti različite kruhove, štapiće, krekere kako bismo i sami jeli zdravije varijante takvih namirnica i izbjegli za naše dijete kupovne snackove.

Tako je i došla ideja za otvaranje firme, da spojim ljubav prema kuhanju i isprobavanju raznih proizvoda u zdravijim varijantama i struku za koju sam se školovala”, prisjetila se početaka zagrebačka poduzetnica.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Danas imaju dvije stalno zaposlene osobe u proizvodnji, a u 2020. su pokrenuli web shop i plasirali zadnji proizvod, granolu, mješavinu pahuljica i orašastih plodova, koja je odmah osvojila police njihovih maloprodajnih partnera. Ovih dana izlaze na tržište i keksi od pira i slatki keksi.

“Zadnje značajnije ulaganje je bilo 2018. godine kada smo se preselili u veću kuhinju i kada sam od kolegice preuzela concept Cook Hub. Moja želja je concept Cook Hub odvojiti u novi prostor, a budući da se svi naši proizvodi rade ručno ponekad se ne stižu sve količine odraditi, u planu je uložiti i u dio mehanizacije”, otkriva Gilja.

Osim putem web shopa Nutri Kulti proizvodi se prodaju u raznim specijaliziranim trgovinama i trgovinama zdrave hrane.

“To su trgovine manjih kapaciteta koje njeguju domaće proizvode i koje imaju probranu robu domaćih OPG-ova i proizvođača. Nismo još išli prema trgovačkim lancima, ali vjerujem da će se i to u skorije vrijeme promijeniti”, ističe Gilja.

10

proizvoda u asortimanu Nutri Kulti - grisini, krekeri, čipsi, granola...

I za bebe od godine
Danas njihova paleta broji deset proizvoda – grisini od pirovog brašna, krekeri od sjemenki, čips od heljdinog i slanutkovog brašna čine paletu slanih, a zobene bombice, medene loptice i granola bez žitarica čine slatku paletu.

Gilja otkriva kako su najtraženiji proizvod krekeri koji su odlična zamjena za kruh te kako su osluškujući zahtjeve tržišta plasirali i mini grisine za najmlađe, bebe od navršene jedne godine, koji sadrže smanjeni udio soli te integralno pirovo brašno.

“Želimo kupcima ponuditi svakodnevne proizvode, slatke ili slane koje mogu konzumirati i mali i veliki. Želimo kupcima osigurati proizvode koji mogu biti kompletan obrok, ali i super snack za bilo koje doba dana.

Bitno nam je da ne sadrže nikakve aditive, konzervanse i tzv. industrijski prerađene komponente, a sve što od sirovina možemo koristimo hrvatskog podrijetla. Svi proizvodi su vegetarijanski i svi osim zobenih bombica i medenih loptica su i vegan friendly”, pohvalila se Martina Gilja.

Komentirajte prvi

New Report

Close