Dobro je ime novog brenda trajnih mesnih proizvoda Žito grupe, a cijeli proces proizvodnje odvija se na slavonskoj zemlji, u krugu od 90 kilometara od proizvodnih pogona, što osigurava potpunu sljedivost i kontrolirani proces proizvodnje, otkrio nam je Marko Pipunić vlasnik Žita koje je ovih dana na tržište plasirao brendove mesnih proizvoda iz njihovih novih tvornica.
Investicija u ovaj projekt i nove pogone započela je sredinom 2015., a vrijednost cijele investicije je oko 490 milijuna kuna. Zaposleno je oko 100 novih ljudi od čega 15 mladih diplomiranih tehnologa. Svježe meso za proizvodnju dolazi isključivo od svinja iz Slavonije, čije podrijetlo se prati generacijama unazad. Svinje se hrane stočnom hranom iz tvornice Vitalka, koja je u sastavu Žito grupe, a žitarice i uljarice za stočnu hranu dolaze također s vlastitih polja Žito grupe. Trajni mesni proizvodi Žito grupe sada su dostupni u većim poslovnicama Konzuma i Bille te svim poslovnicama Metroa, a uskoro i u drugim trgovačkim lancima, potvrdili su iz osječkog Žita.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu