Pojednostavniti poslovanje svoje tvrtke i uštedjeti dragocjeno vrijeme i novac cilj je svakog menadžera. Srećom, danas postoje servisi s kojima svakodnevni zadatci, komunikacija s klijentima, slanje računa i ostalo postaju znatno lakši i brži.
Takav je servis upravo ePošta! Ovaj servis Hrvatske pošte omogućuje korisnicima ugodnije i jednostavnije kreiranje, primanje, pregled i čuvanje pošte te plaćanje računa platnim karticama. Pravnim osobama servis omogućuje slanje bilo koje vrste dokumenata građanima.
Servis ePošta kompletno je rješenje za distribuciju dokumenata elektroničkim ili fizičkim putem. Prilikom fizičke distribucije dokumenti se primaju servisom ePošta, šalju u tiskaru na ispis i kuvertiranje, a Hrvatska pošta uručuje ih korisnicima.
Kakva su iskustva tvrtki koje su pojednostavnile svoje poslovanje?
Prednosti servisa ePošta prepoznali su među prvima u komunalnim poduzećima grada Bjelovara. Gospodin Ivan Ivančić, predsjednik uprave Komunalca d.o.o. i Vodnih usluga d.o.o. Bjelovar ističe: „Servis ePošta omogućuje nam jednostavnije postupanje s računima. Za sada koristimo uslugu slanja računa servisom ePošta, ali znamo da nam je omogućeno i korištenje usluge slanja obavijesti svim korisnicima servisa na određenom području, što ćemo svakako učiniti čim se za to ukaže potreba.“
Brzo i povoljno povezivanje s tvrtkama
Samo povezivanje sa servisom ePošta bilo je olakšano jer je Hrvatska pošta omogućila brže i povoljnije povezivanje sa svim tvrtkama koje upotrebljavaju informatički sustav Maris tvrtke IPC Čakovec. „Potpisivanjem ugovora s Hrvatskom poštom i informatičkim povezivanjem sa servisom ePošta omogućili smo svim poduzećima koja koriste naš informatički sustav brzo i povoljno spajanje na servis ePošta“, izjavio je direktor poduzeća IPC Čakovec Dragutin Vuković.
Povezanost servisa ePošta s informatičkim kućama
Uz IPC Čakovec, Hrvatska pošta surađuje i s informatičkim kućama Libusoft, Axiom i Infodesign čime je za oko 450 izdavatelja računa omogućeno povoljnije i brže povezivanje sa servisom ePošta.
Osim mogućnosti slanja računa, promotivnih poruka i obavijesti, svi korisnici sustava navedenih informatičkih kuća koji ugovore suradnju s Hrvatskom poštom za servis ePošta imaju mogućnost slanja pisama i preporučenih pošiljaka iz servisa ePošta na kućne adrese.
Iskustva korisnika servisa ePošta
Uvođenjem servisa ePošta tvrtke olakšavaju poslovanje sebi, ali isto tako i korisnicima omogućavaju lakše plaćanje računa. Zdenka Henc iz Bjelovara sve račune izdavatelja čijim se uslugama koristi, a koji su dogovorili suradnju s Hrvatskom poštom, prima samo servisom ePošta. Ističe kako je zadovoljna primanjem, ali i jednostavnošću plaćanja računa koje prvi put može plaćati i kreditnim i debitnim karticama svih banaka. Gospođa Zdenka nada se da će uskoro sve svoje račune moći primati elektronički servisom ePošta. Budući da ovom uslugom može plaćati i račune koji joj se dostavljaju na kućnu adresu, već je sada zadovoljan korisnik servisa ePošta.
Više o servisu ePošta za pravne osobe možete doznati na http://www.eposta.hr/poslovni ili od naših prodajnih predstavnika s kojima možete kontaktirati putem obrasca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu