Domino’s Pizza, svjetski poznata pizza kompanija, uskoro otvara vrata druge poslovnice u Hrvatskoj, na zagrebačkoj Trešnjevci, točnije u Trakošćanskoj ulici.
Za dolazak velikana koji slovi za globalnoga lidera u dostavi ovoga jela, s više od 18.000 poslovnica, zaslužna je tvrtka All about pizza, a širenje poslovanja u nas poklapa se upravo s obilježavanjem prvoga rođendana i prisustva Domino’sa u Hrvatskoj.
“Trešnjevka je bila u planu kao naša druga lokacija od samog početka. Puno kupaca dolazi u našu prvu poslovnicu kod hotela Sheratona baš iz tog dijela grada, međutim, zbog ograničene zone dostave nismo bili u mogućnosti dostavljati.
Otvorenje planiramo u kolovozu, prostor će biti istoga dizajn u kojem pratimo kombinacije crnih zidova, cigle i drva. Kuhinja je uvijek u istom dizajnu, obložena pločicama koje su bijelo-crne kombinacije, a pećnica koja je srce Domino’sa je crvene boje.
U pitanju je manji prostor, ali zato ćemo imati terasu s desetak mjesta”, otkriva Mihael Sviben, direktor tvrtke All about pizza.
Trenutačno imaju petero zaposlenih, odnosno, kako navodi Sviben, store menadžera, operacijskog menadžera, menadžera za operacije izrade tijesta te tzv. junior menadžera, a ostatak tima čini 40-tak studenata.
“S obzirom na to da je od početka ideja zaposliti kvalitetne studente, kojima nudimo mogućnost rasta unutar firme, tako smo i otvaranjem nove poslovnice došli do točke u kojoj smo odabrali dva studenta kojima je ponuđena mogućnost da postanu tzv. junior menadžeri druge poslovnice, a kasnije stalni zaposlenici firme. Radimo po modelu ‘grow within’˝, kaže Sviben.
Njihova je najpopularnija pizza, što potvrđuju i narudžbe u Zagrebu, Pepperoni Passion, a prate je Capricciosa, Margharita te Slavonska, a Sviben napominje kako su kod potrošača popularne i premium pizze.
“Otvoriti svjetsku franšizu u doba nezapamćene krize bio je izazov. Prateći pandemijsku situaciju, uložili smo truda i volje te radili svakim danom na poboljšanju usluge, bilo operacije unutar poslovnice, organizaciju dostavljača, unapređenje proizvoda, pregovori s dobavljačima za čim kvalitetnijim namirnicama.
Tim radom smo uspjeli smo se popesti među top pet poslovnica u svijetu po brzini dostave, a u siječnju smo bili treći u svijetu po broju prodanih pizza. Naše prosječno vrijeme dostave na tjednoj bazi je 19 minuta, a prodaja naših proizvoda ni u najtežim epidemiološkim uvjetima nije stala, već se kasnije čak i povećala”, objašnjava Sviben te poručuje kako ga posebno veseli činjenica da je većina namirnica koje su na pizzama izvorno iz Hrvatske na što su i ciljali od samog početka. Iako je prvi plan širenje diljem zemlje, Sviben ne isključuje ni širenje na ostatak regije.
“Planiramo daljnje razvijanje franšize u svim dijelovima grada Zagreba i u ostalim hrvatskim gradovima poput Rijeke, Osijeka, Zadra, Splita, Pule”, poručuje Mihael Sviben.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu