Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), koju je Agencija za visoko obrazovanje ocijenila najboljom hrvatskom visokoobrazovnom institucijom u području ekonomije, u nastavni program od jeseni uvodi četiri “koncentracije” koje se pripremaju kroz grupu izbornih kolegija, a omogućuju studentima specijalizaciju u danas najvažnijim obrazovnim područjima: Međunarodno poslovanje, Digitalni marketing i umjetna inteligencija, Financije i Fintech te Sportski management.
Primjerice koncentraciju Digitalni marketing i Umjetnu inteligenciju podržava svjetski informatički div – IBM koji će studentima omogućiti korištenje nekih od najmoćnijih IBM alata kako bi stekli vještine koje će im pomoći u izgradnji konkurentnih brendova.
Personalizacija obrazovnih modela postala je imperativ svjetskih obrazovnih standarda, a individualizacija programa i specijalizacija ključan su korak u razvoju međunarodne karijere. Koncentracije koje uvodi ZŠEM omogućuju specijalizaciju u nekom od ovih područja već na preddiplomskoj razini.
Napredni modeli
“Kao vodeća poslovna škola na ovom dijelu Europe kontinuirano ulažemo u razvoj naprednih modela obrazovanja kako bi Hrvatska bila atraktivna obrazovna destinacija mladima iz cijelog svijeta.
Koncentracije su rezultat praćenja elitnih svjetskih praksi, a svaka koncentracija koju smo uveli sastoji se od pet kolegija vezanih za odabranu temu, od kojih su najmanje dva kolegija na engleskom jeziku.” – izjavio je dekan ZŠEM-a dr. sc. Mato Njavro.
Nudeći kolegije na engleskom jeziku Zagrebačka škola ekonomije i managementa privlači i studente iz inozemstva što stvara međunarodno okruženje na kampusu u Zagrebu. Na ZŠEM godišnje putem studentske razmjene dolazi više od 250 međunarodnih studenata što čini trećinu studentske populacije ZŠEM-a.
Poželjni na tržištu
“Studentima će koncentracije pomoći u odluci o nastavku karijere. Na ovaj način naš studiji i dalje obuhvaćaju najvažnije kolegije poslovnog upravljanja ali daje studentima i priliku za usmjeravanje u područje od interesa već na preddiplomskoj razini.
S ovakvim modelom studenti će se kvalitetnije upoznati s pojedinim područjima i samim time biti poželjniji na tržištu rada.” – govori prodekan preddiplomskih studija dr. sc. Goran Oblaković.
* Sadržaj omogućio ZŠEM