Zagrebačka pivovara koja obilježava 130. poslovanja, u utorak je pustila u rad novu liniju za punjenje i pakiranje limenki, investiciju vrijednu 64 milijuna kuna.
Novom linijom u zagrebačkom proizvodnom pogonu će se u potpunosti zadovoljiti stalni rast potražnje tržišta za pivom u limenci, dodatno povećati održivost kompanije, konkurentnost domaće proizvodnje te potrošačima ponuditi nove formate i multipakiranja limenki.
Novoinstaliranom linijom za limenke u potpunosti će se ispuniti potrebne kapacitete punjenja za zadovoljenje povećanih potreba tržišta, rekao je predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare Miroslav Holjevac.
Nova linija povećat će proizvodni kapacitet četiri puta.
Holjevac je rekao kako limenka kao pakiranje postaje dominantna, puno je kvalitetniija po pitanju zaštite okoliša jer se 99 posto može reciklirati za razliku od plastike.
Otvorene su i mogućnosti za izvoz jer je limenka najpoželjnije pakiranje za tu namjenu, rekao je napominjući kako je pivovara ovom investicijom i kapacitetom mirna idućih deset godina.
Direktor proizvodnje Dubravko Tome kazao je kako je kapacitet linije četiri puta veći, odnosno godišnje će se moći napuniti 70 milijuna litara piva pakiranog u limenke.
Ukupna investicija od 64 milijuna kuna odnosi se na novu opremu za punjenje i pakiranje limenki te građevinske radove koji su bili potrebni da bi se prilagodio proizvodni pogon u zagrebačkoj Ilici 224 za instalaciju nove linije.
Naime, zbog ograničenog prostora nova linija za limenke raspoređena je na četiri etaže po čemu je postala jedinstvena u ovom proizvodnom pogonu. Uvođenjem najmodernije tehnologije novom linijom za punjenje limenki značajno se smanjuje i potrošnja energije i smanjuje ugljični otisak kompanije na okoliš.
Upravo je održivi razvoj među prioritetima poslovanja Zagrebačke pivovare, istaknuto je.
Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević je istaknuo kako je riječ o važnoj investiciji s obzirom da je proizvodna. Riječ je o investiciji koja će povećati proizvodne kapacitete i, nada se, otvoriti nova radna mjesta u Zagrebu.
Poručio je i kako grad želi biti dobar partner svim zagrebačkim poduzetnicima.
Cijeli investicijski ciklus Zagrebačke pivovare planiran je za iduće dvije godine, pa slijedi i velika investicija u modernizaciju linije za punjenje povratnih staklenih boca koja će omogućiti daljnje povećanje proizvodnosti te diversifikaciju različitih formata boca, naveli su iz Zagrebačke pivovare koja je dio Molson Coors grupacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu