Začini i ručno rezano voće kao ‘L’Erotični’ dekor: Poslovni rezultati za prvu godinu su i više nego odlični

Autor: Sergej Novosel Vučković , 10. siječanj 2021. u 09:00
Bruno Lerotić zagrebački je poduzetnik i humanitarac, trudi se sve originalno i zapakirati/PD

Zagrebačka manufaktura stvara mješavine za ugostitelje, ali i kućnu upotrebu.

Posljednjih tjedana zagrebačkog poduzetnika Brunu Lerotića (32) šira je javnost upoznala kao humanitarca koji skuplja, organizira i dostavlja pomoć potrebitima u Zagrebu i Hrvatskoj.

Čini takva dobra djela već desetak godina, a nastavio je s altruizmom i nakon potresa na Banovini, onaj drugi katastrofalniji zatekao ga je u vozilu punom robe na putu za Sisak i tamo je na terenu pomagao, raznosio stvari, a odonda je svako malo među potresenim ljudima u petrinjskom kraju.

Za to vrijeme paralelno je vodio svoj posao – u Zagrebu ima tvrtku L’Erotic za uzgoj i preradu voća i začina. Time se s poslovnom partnericom Doris Osrečak bavi dvije godine, najprije s uzgojem mente, ružmarina, kadulje, da bi potom dehidrirano voće i dekorativne začine učinili, kaže Lerotić, malo dostupnijima cijelom našem tržištu.

“Bavio sam se ugostiteljstvom 15 godina i sve je bilo predodređeno samo za ekskluzivnije lokale koji si to mogu priuštiti, a vidjeli smo da može i treba biti jednako dostupno svima”, govori nam Lerotić.

Zasigurno je dio čitatelja u kafićima (računajući razdoblje prije i poslije lockdowna) u nekom piću primijetio i kušao aromatične komadiće sušene jagode ili naranče, bobice smreke ili zamamne sušene pupoljke perzijske ruže. Dio je to asortimana L’erotic, naziva koji se igra riječima – erotičnost i prezime.

“Ideja o nazivu firme je dugo u obiteljskom krugu. Djevojačko prezime majke i umiješanost cijele obitelji u ugostiteljstvo je dovela do toga da smo prvo tako nazivali koktele koje smo smišljali, a kasnije i sam brend”, kaže Lerotić. Na Instagramu ističu da rade sušeno voće koje jača zdravlje i um. Što time objašnjavaju?

Ovih dana popularni su cimet, anis, klinčići, za tople napitke/PD

“Trudimo se izaći iz okvira ukrasa za primjerice gin tonic, naša ponuda je puno šira od standardne. Od jestive dekoracije za napitke kao i za svu hranu te ujedno i same dekoracije mogu poslužiti kao jako zdrave grickalice”, dodaje Doris Osrečak.

Godišnje zasad prerade oko 20 vrsta voća i povrća, a svaki mjesec ovisno o sezoni ubacuju novitete u ponudi. Uvijek se trude da ako nije njihov vlastiti uzgoj, bude od domaćih OPG-ovaca.

“Jagode, naranča, limun, kivi, cikla itekako su poznati da su domaće daleko kvalitetnije. Možda se na nekoj voćki nađe nesimetričnost, ali i dalje smo ponosni jer je sve domaće”, kažu. Uz to, svaki komad ‘sirovine’ obrade vlastoručno, što govori u prilog vrijednosti njihove manufakture.

“Od prve do zadnje kriške voća, nekoliko tona, smo sve na svoje ruke narezali i osušili u našim dehidratorima, nikada kod nas nije bilo uvezenoga gotovog dehidriranog voća i to je nešto što su naši korisnici itekako prepoznali”, govore.

Začina imaju desetak vrsta, od spomenutih ružinih pupoljaka u više boja do zimskih poput cimeta, anisa, klinčića, pimenta, osobito popularnih sad zimi, kao i više vrsta papra – crvenog, zelenog, bijelog, šarenog. “Svima je omiljen i hibiskus koji u tekućini daje nježnu voćnu aromu i oboja je rozo”, upozorava Lerotić.

Osim široke lepeze sadržaja, L’erotic privlači i pakiranjem, nisu to samo vrećice, a nikako nije jedan umjetni materijal. Za protekle blagdane imali su i poklon-pakiranja sa staklenim kuglicama.

Sušene jagode iz domaćeg uzgoja hit su i zimi i ljeti, kad su dekoracija koktelima/PD

“Trudimo se istaknuti s vizualima, kako smo uspjeli imenom tako se trudimo stalno smišljajuci nove pakete, a opet da se zadrži naš originalni izgled. Također, nikad plastika nije bila opcija za naše ambalaže, to su uvijek bile staklene posude za ugostitelje i kartonske vrećice za standardnu kupnju kao i kartonski paketi za gift boxove”, objašnjavaju. Prisutni su u više od 200 lokala u cijeloj Hrvatskoj, najviše u Zagrebu.

‘’Ugostitelji su sretni što konačno mogu proširiti ponudu i gostima dati nešto drukčije, a pristupačno svima. Gosti uzvraćaju, obvezno sve kreacije koje im dođu na stol slikaju, objavljuju i tako podržavaju rad omiljenih barova.

Nemali broj ugostitelja nam je rekao da smo im digli društvene mreže za 40-50% što se tiče aktivnosti gostiju na njihovim stranicama”, kaže Lerotić.

U prvom lockdownu, kao i aktualnom, kad je ugostiteljstvo zatvoreno, ljudima L’erotic nije bio uskraćen. “Ljudi su naručivali za kućne upotrebe u velikom broju, radi naše pristupačnosti u cijeni i toga što sve osobno komuniciramo sa svim ljudima. Moramo zahvaliti svima što toliko uživaju u našim proizvodima pa na sreću nismo osjetili previše zatvaranja lokala, iako su to ogromni gubici, posebno advent”, objašnjavaju.

Proizvodi će im se uskoro distribuirati i preko Roto dinamica u dućane u 19 gradova, prisutni su i na webshopu Hrvatske pošte Žuti klik (“odlična je obostrana suradnja”), ali najviše se oslanjaju na Facebook i Instagram.

“Poslovni rezultati za prvu godinu su i više nego odlični, uzmimo u obzir sve što se loše događa oko nas i dalje smo tu, i dalje uvodimo novitete i dalje rastemo svaki dan”, zaključuju Bruno Lerotić i Doris Osrečak.

Komentirajte prvi

New Report

Close