Nadzorni odbor (NO) Podravke dao je u petak suglasnost Upravi za plan poslovanja te koprivničke prehrambene grupe od 2022. do 2024., kojim su detaljno razrađene aktivnosti za provedbu u njenim divizijama prehrane i farmaceutike, izvijestili su iz Podravke.
“Grupa Podravka prvi puta u svojoj povijesti dobila je operativni plan poslovanja za trogodišnje razdoblje koji se temelji na prethodno usvojenom strateškom planu do 2025. godine”, ističe se u priopćenju.
Trogodišnji plan prati smjernice i ciljeve postavljene strategijom, detaljno razrađuje sve poslove obje divizije Grupe Podravka – Prehrane i Farmaceutike za to razdoblje.
Za 67.000 paleta
Sastavni je trogodišnji plan investicija temeljem kojeg su pripreme za izgradnju novog logističko-distributivnog centra (LDC), jedne od najvećih kapitalnih investicija, u punom tijeku. Uprava Podravke, uz suglasnost NO, donijela je odluku o izboru poslovne zone Danica u Koprivnici kao lokacije na kojoj će se graditi novi LDC.
Odabrana lokacija, navodi se u priopćenju, vrlo je blizu Podravkinih tvornica i omogućava povezanost s izvoznim skladištem. Odlučeno je i da će LDC biti poluautomatiziran, različitih temperaturnih režima i s predviđenih gotovo 67.000 paletnih mjesta za gotove proizvode, sirovinu i ambalažu.
Novi logističko-distributivni centar projektiran je tako da kapacitetima zadovolji predviđeni rast prodaje i potrebu za skladišnim prostorom u idućih 10 godina.
S tim novim LDC-om kompanija, ističe se, nastavlja projekt optimizacije logističkih procesa pokrenut sredinom godine, a nakon detaljnih analiza u lancu opskrbe i mjera za unaprjeđenje navedenih procesa.
U tijeku je i proces pripreme tehničke dokumentacije i ishođenja odgovarajućih dozvola, što se planira završiti do jeseni 2022. kako bi se moglo odlučiti o početku izgradnje LDC-a.
“Realizacijom tog projekta konsolidirat će se veći broj trenutačnih skladišnih prostora, a koji se nalaze na čak 18 lokacija. Time će se značajno poboljšati učinkovitost logističkih i distributivnih procesa, poboljšati ukupna učinkovitost Grupe Podravka te dodatno ojačati konkurentnosti poslovanja u sljedećem razdoblju”, istaknuli su iz Podravke.
Strateški plan
Izgradnja i upotreba novog logističko-distributivnog centra imat će pozitivan utjecaj na okoliš smanjenjem emisije CO2 zbog znatno manjeg internog transporta kamionima na području grada Koprivnice.
Inače, NO je usvojio i izvještaj o provođenju petogodišnjeg strateškog plana Grupe, donesenog u lipnju, izrazivši zadovoljstvo dosadašnjim aktivnostima. Prema strategiji poslovanja do 2025., Grupa Podravka u 5 godina namjerava uložiti oko pet milijardi kuna u proizvodnu i logističku modernizaciju i digitalizaciju, marketing i akvizicije.
“Provođenje usvojene Strategije podrazumijeva ulaganje oko 1,7 milijardi kuna u modernizaciju i digitalizaciju proizvodnih i logističkih procesa, oko 1,4 milijarde kuna u marketing za ostvarenje organskog rasta te oko 2 milijarde kuna u akvizicije”, izvijestili su tad iz Podravke.
Strategija, kako su naveli, obuhvaća i Prehranu i Farmaceutiku (Belupo), kroz tri razvojna stupa – usmjerenost na odabrana tržišta i proizvodne kategorije, povećanje učinkovitosti poslovanja kroz tehnološku modernizaciju i digitalnu transformaciju proizvodnih i logističkih procesa te akvizicije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu