Priznanje je Francku uručeno na Svečanoj sjednici Gospodarskog vijeća te predstavlja još jednu vrijednu potvrdu kompaniji kao jednom od najuspješnijih proizvođača i izvoznika prehrambenih proizvoda s vodećom pozicijom u kategorijama kave i čaja. Iza svakoga proizvoda stoji bogato stručno znanje, iskustvo i velika predanost zaposlenika Francka što je Hrvatska gospodarska komora više puta prepoznala i nagradila.
S primarnim fokusom na održivo poslovanje, Franck konstantno ulaže u unapređenje svojih tehnoloških rješenja i proizvodnih procesa. Tako je, primjerice, zagrebački pogon za čaj, u čiju je rekonstrukciju uloženo 20 milijuna kuna, jedan je od najmodernijih u ovome dijelu Europe. Vodeći računa o domaćoj poljoprivredi i potičući proizvodnju izvorno hrvatskih proizvoda, Franck već godinama uspješno surađuje s domaćim proizvođačima krumpira i cikorije od kojih otkupljuje sirovinu.
Istovremeno, Franck espresso, Jubilarna kava i Gloria među prvim su domaćim proizvodima koji su zbog svoje vrhunske kvalitete zaslužili ponijeti oznaku "Hrvatska kvaliteta".
”U Franck proizvodima potrošači su prepoznali kvalitetu i ljubav koju u njih ulažemo te nam već 125 godina dozvoljavaju da budemo dio njihovih obitelji. Njihovo povjerenje i tradicija koja stoji iza imena Franck obvezuju nas na apsolutnu izvrsnost.“, rekao je Ivan Artuković, ispred Uprave Francka.
Franck grupa u prvih devet mjeseci ove godine bilježi rast od 6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine što Franck svrstava u kompanije s najvećim rastom u kategoriji velikih kompanija. Ostvareni su odlični prodajni rezultati na najvažnijim tržištima, a trend dvoznamenkastog rasta izvoza iz 2016. nastavlja se i u ovoj godini.
Prema podacima analitičke kuće Nielsen, Franck je u ovoj godini dodatno uspio povećati udio u prodaji u kategoriji mljevene kave, u kojoj je s 59 posto vrijednosnog tržišnog udjela, apsolutni lider u Hrvatskoj. Rast je zabilježen i u čajevima, gdje je vrijednosni tržišni udjel povećan na 56 posto, te u kategoriji instant cappuccina s 49 posto vrijednosnog udjela. Na slovenskom tržištu također bilježi daljnji rast u kategoriji mljevene kave i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. Jednako dobre rezultate ostvaruje i u BiH i Makedoniji, gdje je lider u toplim napitcima, uz rast u Srbiji i Crnoj Gori, tržištima koje je kompanija otvorila početkom ove godine te jačanje prisutnosti u Albaniji i Kosovu.
Kontinuiranim razvojem svih segmenata poslovanja i liderskom pozicijom u inovacijama, Franck se u prehrambenoj industriji pozicionirao kao kompanija koja podiže standarde kvalitete i definira tržišne trendove. Inzistiranjem na beskompromisnoj kvaliteti proizvoda opravdao je povjerenje svojih potrošača te će ga nastojati zadržati i u narednim godinama vodeći se istim vrijednostima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu