‘Za 10 godina bit ćemo globalni lideri personaliziranih knjiga za djecu’

Autor: Marta Duić , 27. lipanj 2021. u 22:00
Andrijana Majstorović i Goran Galetić, osnivači tvrtke

Plan im je u naredne dvije godine proširiti se na sva europska tržišta te u Sjedinjene Američke Države i Kanadu.

Tvornica snova nesvakidašnji je izdavač koji putem inovativne tehnologije čini pripovijedanje nezaboravnim. Poslovnu priču Andrijana Majstorović i Goran Galetić započeli su 2011. godine, kada se na tržištu regije, ali i šire nitko nije bavio personaliziranim dječjim izdavaštvom.

Prvi naslov koji su osmislili bio je “Planet Patuljaka”, prva slikovnica u Hrvatskoj izrađena s 3D ilustracijama. Uz deset stalnih zaposlenika, na projektu radi niz vanjskih suradnika od dizajnera, do ilustratora i programera.

U 2020. rasli više od 25%

U 2020. ostvarili su prihod od 3,34 milijuna kuna, što je rast veći od 25 posto u odnosu na prethodnu godinu, a njihova je personalizirana slikovnica “Kako sam došao na svijet?” postala je prva knjiga svake pete bebe rođene u Hrvatskoj.

“Planovi su nam vrlo ambiciozni, baš kao od prvog dana. U prosincu ove godine slavimo desetu godišnjicu osnutka Tvornice snova. Kada smo kretali, doslovno iz garaže, nismo ni sanjali da ćemo okupiti tim od 25 ljudi koji će stvarati priče koje danas osnažuju djecu i povezuju obitelj i da će naše knjige biti najprodavanije knjige za djecu u Hrvatskoj.

Za drugih deset godina smo si postavili cilj da ćemo do 2030. godine biti globalno prisutni. Ne želimo biti samo jedan od igrača na ovom tržištu personaliziranih knjiga za djecu koji je u snažnom razvoju, već kao pioniri te industrije, netko tko ima know how. Do 2030. godine vidimo se kao globalne lidere u prodaji i produkciji personaliziranih knjiga za djecu”, kaže Goran Galetić, jedan od pokretača Tvornice snova.

Kako ističu, od samog početka poslovanja nailazili su na izazove, a prvi su put zapeli kad su u Hrvatskoj tražili partnera s opremom i strojevima koji mogu tiskati knjigu ‘na zahtjev’, što je personalizirana slikovnica zahtijevala. Odlučili su projekt pokrenuti iz vlastite radionice, kupili su knjigoveške strojeve, pripremili prve naslove za prodaju, uložili u webshop.

Koju godinu kasnije digitalni tisak postaje dostupniji, a razvoj IT industrije i novih tehnologija stvara i Tvornici snova nove prilike za razvoj.

Timu se 2015. godine pridružuje Kristijan Vrbanić, inženjer elektrotehnike, s kojim kreću u realizaciju novog webshopa sa softverskim rješenjem u pozadini. Ideja je bila interaktivan webshop, a zahvaljujući ovom softverskom rješenju, danas kupac u procesu narudžbe sukreira knjigu.

“Ovu godinu je obilježio potpuni redizajn web shopa, na kojem smo radili zadnjih godinu dana i u što smo investirali preko 350.000 kuna.

Godišnje ostvarimo prihod od prodaje viši od 3,3 milijuna kuna, što smatramo vrlo dobrim rezultatom, obzirom na to da prodajemo vrlo specifičan proizvod. Imamo svega devet artikala u ponudi i glavnina prihoda nam je vezana uz prodaju na hrvatskom tržištu”, objašnjava Galetić.

Međunarodna ekspanzija

Osim na hrvatsko, Tvornica snova proizvode plasira i na njemačko i austrijsko tržište kroz brend Fabelfeder, na poljsko kroz brend Magiczne pioro, te na srpsko kroz brend Radionica snova. Plan im je u naredne dvije godine proširiti se na sva europska tržišta te na tržište SAD-a i Kanade.

“Konstantno ulažemo u razvoj i unapređenje web shopa te u kreiranje i stvaranje novih personaliziranih knjiga. Trenutno su tri nove knjige u izradi koje će se u prodaji pojaviti tijekom 2022. godine.

Samo u zadnje dvije godine, u unapređenje web shopa, razvoj novih funkcionalnosti personalizacije, razvoj novih naslova i redizajn postojećih investirali smo više od 750.000 kuna što nam predstavlja snažan kapital za daljnji razvoj poslovanja i širenje na nova tržišta”, zaključuje Galetić.

Komentirajte prvi

New Report

Close