Apriori Group, katarska podružnica hrvatske agencije za odnose s javnošću Apriori komunikacija, dobitnik je priznanja za doprinos u podizanju društvene svijesti o očuvanju okoliša.
Jedan od najvećih izazova zemalja u Zaljevu svakako je izgradnja „zelenih kuća“, odnosno objekata koji omogućuju zdrav život, usklađen sa visokim ekološkim standardima. Naime, jedan od vodećih problema s kojim se suočavaju građani Katara, ali i zemalja u Zaljevu je gradnja objekata bez izolacije zbog čega mnogo građana ima poteškoće u respiratornom sustavu.
Lider u građevinskom sektoru, grupacija Barwa koja je prošlu je financijsku godinu završila sa 1,171 milijun dolara dobiti, pokrenula je projekt koji će zemljama u Zaljevu omogućiti stvaranje standarda u izgradnji koja će za cilj imati poboljšanje kvalitete života i zdravlja.
Apriori Group se u ovaj projekt uključila pružanjem pro bono usluga savjetovanja i definiranja komunikacijske strategije, zajedno sa priznatim svjetskim i domaćim tvrtkama kao što su Bilfinger Berger, Aecom, Emeq David Langdon, Kahrama Atkins Global i Siemens.
Predsjednik Uprave Barwa grupacije, g. Ali Halifa Al Hitmi uručio je ovo vrijedno priznanje direktorici Apriori Group Doha, gđi Maji Lončar te generalnom direktoru Apriori komunikacija, g. Danijelu Koletiću.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu