U Vladi će danas i sutra biti razmatrane opcije za rješavanje krize u Uljaniku i 3. maju. Ministar gospodarstva Darko Horvat potvrdio je da će se podaci predstaviti premijeru Andreju Plenkoviću, a de facto je potvrdio da nisu daleko od istine tvrdnje strateškog partnera Tomislava Debeljaka da je minus pulske grupacije preko milijardu eura. Hoće li se i kako ti dugovi dovesti "na nulu", što je uvjet Debeljaka da bi osigurao čist start i vlastito financiranje budućeg poslovanja, morat će odlučiti Vlada, ali i koalicijski partneri.
>>Svađa otkriva kako je nestajao novac u domaćoj brodogradnji
"Najkasnije će se sutra znati odlučiti hoće li to stanje sanirati porezni obveznici ili dioničari i vjerovnici", kazao je Horvat.
On će odluke predstaviti u ponedjeljak predstavnicima Brodosplita, Upravi i sindikatima Uljanika.
No, dok je rješavanje slučaja Uljanika upitno, Horvat je dao do znanja da će se učiniti maksimalni napori da se spasi 3. maj. Ovaj put, za razliku od prije dva tjedna, dat će se nalog svim državnim institucijama i poduzećima da deblokiraju račune 3. maja i tako izbjegne otvaranje stečaja na ročištu u utorak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dati ce nalog da svi povuku svoja potrazivanja sa 3maja. Na svu srecu stranci nisu duzni to prihvatit
Možda je mislio samo na njegovu bivšu firmu koja je blokirala brodogradilište
Dati ce nalog da svi povuku svoja potrazivanja sa 3maja. Na svu srecu stranci nisu duzni to prihvatit
politika iznad zakona
Interesantno je da samo VW investira preko 80 milrd. € u elektro automobile. Odluka je da do 2026 prestanu proizvoditi automobile na fosilna goriva. I sad, umjesto da naša država aplicira na takve tendere, mi se uopće ne javljamo. Naime, VW pravi svoju prvu tvornicu elektroautomobila u jugoistočnoj Europi. U brobi za tvornicu su: Srbija, Bugarska, Turska, nigdje nema Hrvatske. Mi nemamo vremena bakćati se tim milijardama € investicija, radije spašavamo propala brodogradilišta.
Dati ce nalog da svi povuku svoja potrazivanja sa 3maja. Na svu srecu stranci nisu duzni to prihvatit
Uključite se u raspravu