Tijekom 2012. Konzum je na tržište izbacio gotovo stotinjak novih K Plus proizvoda, čime se njihova ukupna brojka popela na više od 1200.
Iako su možda potrošači zazirali od prvih trgovačkih marki u nas (primjerice, prvi K Plus proizvod bila je riža, puštena u prodaju 1995. godine), danas je to sve manje slučaj, a dolaskom krize pojačava se kupnja trgovačkih marki. "Trgovačka marka K Plus proizvodi se u suradnji s više od 200 različitih proizvodnih tvrtki. Udio artikala u trgovačkoj marki proizvedenih u Hrvatskoj prelazi 60 posto", kažu nam u Konzumu. U tom trgovačkom lancu, koji posluje u sklopu Agrokora, kažu da se među domaćim proizvođačima K Plus proizvoda nalaze i proizvodne tvrtke samog koncerna. "Najveći dio lani lansiranih K Plus proizvoda nastao je upravo u suradnji s domaćim dobavljačima", ističu u Konzumu. Da ima prostora za još veći broj vlastitih trgovačkih proizvoda, govori podatak da Konzum ima ukupno oko 30 tisuća artikala (to se odnosi na SuperKonzum, broj proizvoda ovisi o formatu svakog dućana).
Prevedeno u postotke, to znači da je, unatoč stalnom rasu broja K Plus proizvoda, njihov broj u odnosu na ukupnu ponudu i dalje relativno mali i kreće se blizu četiri posto ukupna asortimana. U Konzumu nam kažu da su proizvođači K Plus proizvoda različiti: od renomiranih, koji uz vlastite brendove imaju i proizvodnju trgovačkih marki, do tvrtki koje su se specijalizirane i orijentirale samo na takvu vrstu proizvodnje. Na pitanje zašto su na listi K Plus proizvoda, primjerice, i belgijske praline, koje potrošači ipak doživljavaju kao luksuzni proizvod, iz Konzuma nisu detaljno odgovorili. "Kroz ponudu trgovačke marke kupcima se omogućuje kupnja kvalitetnih proizvoda po iznimno povoljnim cijenama. I u budućnosti planiramo daljnja unapređenja kvalitete. Dodatan fokus stavili smo i na kontrolu kvalitete kroz vanjske i interne laboratorije, kontinuirano unapređujemo recepture i poboljšavamo pakiranja", poručili su iz Konzuma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.k-plus su jedno veliki smeće od proizvoda u većini a cijene su im takve da prvo dignu cijene orginalnih proizvoda a onda su k-plus kao jeftiniji 5 % od takvih.
uglavnom prevara koju su naučili i iskopirali od tescu kod židova koji je poslovni uzor gazde jezde.
baš me zanima koliko toda u svojoj špajzi ima k-plus proizvoda, vjerujem da ni jedan
tužan, žalostan i na rubu očaja je onaj koji u ovoj državi proizvodi PL za Konzum!
Uključite se u raspravu