Vipnet je u prvom ovogodišnjem tromjesečju povećao prihode za 1,6 posto, no i dalje bilježi pad konsolidirane EBITDA-e zbog većih materijalnih i troškova prodaje, priopćeno je u srijedu iz te telekomunikacijske kompanije.
Vipnet je u prva tri mjeseca ove godine ostvario 84,6 milijuna eura prihoda, što je 1,6 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Konsolidirana EBITDA iznosila je 19,1 milijuna eura, što je 15,9 posto manje u odnosu na prva tri mjeseca prošle godine. Pad EBITDA-e još je uvijek prisutan zbog većih materijalnih troškova i troškova prodaje, navodi se u priopćenju.
"Rezultati pokazuju da se Vipnet vraća rastu. Uspjeli smo usporiti i zaustaviti negativne trendove te imamo pozitivne pokazatelje u oba segmenta, fiksnom i mobilnom", ističe predsjednik Uprave Jiri Dvorjančansky.
Ukupan broj korisnika Vipneta u mobilnoj mreži smanjen je za 4,5 posto, na 1,73 milijuna, prvenstveno zbog smanjenja broja prepaid korisnika. U prva tri mjeseca Vipnet je zabilježio pad prihoda u mobilnom segmentu od 3,2 posto, uglavnom zbog roaminga, interkonekcije i kontinuiranog pritiska u poslovnom segmentu.
Broj kućanstava koja koriste Vipnetove fiksne komunikacijske i TV usluge u prva tri mjeseca porastao je na 228,9 tisuća, što je 13,2 posto više u odnosu na isto razdoblje lani. Istodobno, usporeno je smanjenje prosječnog prihoda po liniji (ARPL).
U odnosu na isto razdoblje prošle godine ARPL je smanjen za 1,5 posto te iznosi 21,2 eura, uglavnom zbog promotivnih pogodnosti za korisnike.
Broj fiksnih broadband linija u odnosu na isto razdoblje lani porastao je za 25,5 posto, dok je broj fiksnih glasovnih usluga porastao za 13 posto. Na području usluga kabelske televizije, IPTV-a i satelitske televizije, Vipnet je ostvario rast korisnika od 7,4 posto.
Sveukupno, u prva tri mjeseca Vipnet bilježi porast prihoda u fiksnom segmentu za 11,7 posto.
U prvom kvartalu 2015. godine Vipnet je investirao 9,4 milijuna eura, uglavnom u širenje optičke HFC fiksne mreže i mobilne 4G LTE mreže.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu