Lidlov uspješni brend hrvatskih proizvoda Okusi zavičaja slavi 10. godišnjicu. Tim povodom Lidl Hrvatska raspisao je natječaj “Hrvatskih ruku djelo” namijenjen svim oblicima poljoprivrednih proizvođača te proizvođača prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.
Natječaj traje do 30. lipnja. Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširio diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i dva logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 ljudi. Od samog početka nastoje se približiti kupcima svojim proizvodima, a dokaz tome je upravo njihov brend Okusi zavičaja. Tijekom desetljeća svoga postojanja Okusi zavičaja razvili su se u jedan od najprepoznatljivijih Lidlovih brendova i postali omiljeni među kupcima.
Više od 100-tinjak proizvoda
Isključivo domaći hrvatski proizvodi donose kvalitetu i svježinu u kuhinje diljem zemlje, a ujedno podržavaju domaću proizvodnju i male proizvođače. Okusom koji podsjeća na djetinjstvo i obitelj, brend Okusi zavičaja definitivno je osvojio srca potrošača. Trenutno je pod ovim imenom okupljeno stotinjak proizvoda, uz dodatnih 30-ak u povremenoj ponudi, a broj proizvoda kontinuirano raste. Novi projekt “Hrvatskih ruku djelo” tako je samo logičan nastavak već uspješne tradicije.
Lidlova želja i cilj je ovim projektom podržati obiteljska gospodarstva i druge male dobavljače iz cijele zemlje, pružajući im priliku da postanu Lidlovi partneri i tako lakše plasiraju svoje proizvode potrošačima diljem Hrvatske. Također, na ovaj način pridonose gospodarskom razvoju ruralnih područja. Natječaj obuhvaća sve kategorije proizvoda – prehrambene proizvode (voće, povrće, sokovi, vina, mliječni i suhomesnati proizvodi…) i neprehrambene proizvode (sapuni, kozmetika, sredstva za čišćenje i drugo).
“U Lidlu smo jako ponosni na Okuse zavičaja. Još od dolaska na hrvatsko tržište, Lidl pruža snažnu podršku hrvatskom gospodarstvu, pa tako danas surađuje s nekoliko stotina domaćih dobavljača, a popis se svake godine povećava. Natječaj “Hrvatskih ruku djelo” samo je nastavak poticanja domaće proizvodnje, a uz to, Lidlov cilj u Hrvatskoj je i globalno podizanje svijesti o važnosti uravnotežene prehrane te konzumiranju sezonskih, lokalno uzgojenih namirnica”, poručila je voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković.
Kako se prijaviti na natječaj
Brend Okusi zavičaja pokrenut je 2013. godine, a okuplja proizvode isključivo hrvatskog podrijetla koji dolaze od domaćih dobavljača iz svih krajeva zemlje. U ponudi su tako brojni specijaliteti Dalmacije, Zagorja, Slavonije, Istre, a svatko će zasigurno lako pronaći nešto za sebe – bilo da preferira slatko ili slano. Linija je prvotno uključivala 60-ak proizvoda: suhomesnate, riblje i mliječne, tjesteninu, voće i povrće, a kod Lidlovih kupaca je doživjela veliki uspjeh te se nastavila nadopunjavati novim proizvodima.
Sada je tu još i desetak vrsti kolača, džemovi, pekmezi, sokovi, kompoti te širok izbor suhomesnatih proizvoda. Na poveznici https://okusizavicaja.hr/ možete pronaći sve informacije o natječaju, pravilnik te pristupni obrazac. Proizvođači na natječaj mogu prijaviti više vrsta svojih proizvoda, a nužno je da se radi o proizvodu hrvatskog podrijetla i vlastite proizvodnje. Dodatne informacije mogu se dobiti upitom na mail korporativnekomunikacije@lidl.hr.
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.000 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš.
U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.
* Sadržaj omogućio Lidl Hrvatska