Uspjeh crnih badelovih plavaca u Meksiku, stigle i prve narudžbe

Autor: Objava za medije , 02. rujan 2016. u 14:06
FOTO: Press

Nastavak turneje predstavljanja vina Badela 1862 na sjevernoameričkom kontinentu, nakon SAD vina su predstavljena u Meksiku gdje su doživjela velike pohvale, a stigle su i prve narudžbe

Nakon usvojene uspješne „formule“ predstavljanja svojih vina vinskim stručnjacima, sommelierima, uvoznicima, trgovcima na malo i industrijskim konzultantima u SAD-u, Badel 1862 je sudjelovao i na takvim pristavljanja u Meksiku.

Započelo je s predstavljanjem hrvatskih vina na prestižnom, najvećem sajmu u Meksiku Gourmet Show 2016, Hospitality & Gastronomy Fair (30.08.-03.09.) u Mexico Cityju, na kojem su vina Badela 1862 predstavljena zajedno s vinima Feravina i Orahovice.

Prije i poslije sajma organizirano je još desetak predstavljanja za odabranu publiku (specijalizirane novinare, sommelijere, vinske trgovce, vlasnike restorana). Na samom sajmu su organizirana dva, odlično posjećena, Masterclassa, a prezentacije su bile u vinskim klubovima, gastroakademiji i restoranima. Prezentacije je držala Pillar Mere, vrlo cijenjena meksička sommelijerka, predsjednica udruge sommeliera.

Prezentirana su crna vina Badela 1862 Ivan Dolac, Dingač, Mediterano, Cuvee Benkovac, koja su izazvala veliko zanimanje u Meksiku, jer im sorta plavac mali nije poznata.

Slaven Sabolić, menadžer izvoza u Badelu 1862 kaže: „Uglavnom sva su im vina bila otkriće i iznenađenje, no posebno su nahvalili Mediterano i Dingač. Ispričana im je i veza plavca sa zinfandelom i tada im je bilo jasnije. Uglavnom traže puno informacija o Hrvatskoj, našoj proizvodnji, sortama, povijesti, načinu zaštite vina jer vuku paralele s Talijanskim i Španjolskim vinima. Ovo su odlične reakcije jer smo im ipak daleka i nepoznata zemlja, a vinski još i veća nepoznanica. Uspjeh je i jer su odmah nakon prezentacija pale i prve narudžbe.“

Pillar Mere, sommelijerka ističe: „Posebno se izdvaja Mediterano i Ivan Dolac kao izuzetno kvalitetna vina koja su pravo otkriće što se tiče okusa i mirisa i mogućnosti spajanja s meksičkim jelima. To se najbolje vidjelo kad su nakon prezentacije poslužena jela i svi su imali priliku kušati vina s jelima, a tada je nastalo pravo oduševljenje.“

Distributer u Meksiku je tvrtka Vita de Vie, S.A. de C.V., čija je vlasnica prezentirala cijene ponuđenih vina, kaže da su „..cijene su OK, objektivno su prihvatljive, što dokazuju i prve narudžbe.“, a cijene koju su ponuđene apsolutno su prihvatljive i Badelu 1862.

Tržište vina Meksika izuzetno je zanimljivo. Tijekom 2015. godine prodaja vina u Meksiku porasla je 9% u ukupnom obimu u usporedbi s prethodnom godinom, dosegnuvši 91 milijuna litara. Očekuje se da će ukupan volumen prodaje u 2020. godini porasti na 144 milijuna litara. Prema podacima Euromonitor Internationala, predviđa se da će u Meksiku do 2020. godine broj potencijalnih potrošača (stanovnika starijih od 18 godina) biti oko 90 milijuna. 

Komentirajte prvi

New Report

Close