Poslovna 2022.
Ivan Artuković

Usmjereni smo na razvoj poslovanja i inovacije

U prošloj godini osigurali smo povećanje kapaciteta i fleksibilnosti u pogonu kave što nam je važno, kako za postojeću proizvodnju, tako i za nove razvojne projekte.

Ivan Artuković
09. prosinac 2021. u 22:00
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Usmjereni smo na daljnju optimizaciju našega poslovanja i proizvodnih pogona te razvoj i inovacije, kako različitih proizvoda koji prate životni stil potrošača, tako i samog pristupa tržištima. U prošloj godini osigurali smo povećanje kapaciteta i fleksibilnosti u pogonu kave što nam je važno, kako za postojeću proizvodnju, tako i za nove razvojne projekte.

S tim ćemo ciljem ostvariti planirane investicije u iznosu od 43 milijun kuna do kraja godine, financirane vlastitim sredstvima, od kojih je najveća pojedinačna investicija ulaganje u mlin i sustav silosa u pogonu kave. Nastavljamo i ulaganja u upravljanje sustavima sigurnosti i kvalitete hrane, nakon što smo među prvima u Hrvatskoj uspješno prošli procjenu usklađenosti sa zahtjevima standarda IFS Food v7.

Dugotrajni boravak i rad od kuće ipak je promijenio neke navike i obrasce konzumacije hrane i pića gdje svjedočimo snažnom rastu konzumacije, posebice u tzv. “single-serve” espressu gdje odgovaramo s našim vrhunskim brendovima i rješenjima poput novog Easy Serve Espresso sustava s tzv. „pods“ tj. jastučićima sa svježe mljevenom kavom.

Ujedno, lansirali smo i Dolce Gusto kompatibilne kapsule pod brendom Franck Nota. Pratimo i rast on-the-go konzumacije, trenda koji je primarno povezan s promjenama životnog stila potrošača, a koji je s obzirom na okolnosti, doživio značajan rast.

Riječ je o Franck Snogoo, mreži modernih samoposlužnih aparata, opremljenih bluetoothom i telemetrijom koja omogućava bezgotovinsko plaćanje i stalno praćenje aparata.

Uz više od 2000 lokacija, nedavno smo u zagrebačkoj Ilici otvorili i ekskluzivni potpuno digitalizirani Snogoo “walk-in store“, gdje potrošači mogu dobiti svoju dnevnu šalicu kave s potpisom naših provjerenih espresso brendova, kao i ostalih napitaka za van.

Od početka godine svjedočimo dramatičnom rastu cijena sirove kave i ostalih repro materijala što, uz postojeće izazove pandemije, dodatno opterećuje cijelu industriju koja je, u sklopu Koordinacije proizvođača, prerađivača i distributera kavom pri HUP-u, već ukazala na nužnost ukidanja posebnog poreza na kavu jer potiče prekograničnu kupnju, destimulira osobnu potrošnju i rezultira nekonkurentnošću Hrvatske u odnosu na zemlje u okruženju koji ovaj porez nemaju.

Ivan Artuković, direktor Francka

New Report

Close