Usluge Iskona nastavljaju kao zasebni sektor unutar HT-a

Autor: Tanja Ivančić , 04. siječanj 2024. u 05:11
Foto: DAVOR PUKLAVEC/PIXSELL

Pripajanje je upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu pa je HT postao “sveopći pravni sljednik pripojenog društva te time stupio u sve pravne odnose pripojenog društva”.

Tvrtka Iskon s prvim danom nove godine prestala je postojati te je pripojena Hrvatskom Telekomu, a temeljem ugovora o pripajanju koji je potpisan u studenom.

Sada je, prema obavijesti na Zagrebačkoj burzi, pripajanje upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu pa je HT postao “sveopći pravni sljednik pripojenog društva te time stupio u sve pravne odnose pripojenog društva”, stoji u obavijesti na ZSE.

“Od 1. siječnja 2024. godine usluge Iskona nastavljaju se pružati kao zasebni brend i sektor unutar HT-a, s vlastitom ponudom, podrškom i svim ostalim specifičnostima koje se ne mijenjaju za korisnike”, stoji u obavijesti na ZSE.

Hrvatski Telekom istovremeno je na ZSE izvijestio da je 1. siječnja 2024. dijelom HT Grupe postala tehnološka jedinica Ericsson Nikola Tesla Servisi (ENTS) za izgradnju i održavanje HT mreže, a koja je od rujna 2014. bila izdvojena u navedeno društvo.

“Nekadašnja tehnološka jedinica ENTS-a prenesena je zajedno sa zaposlenicima na HT Servise d.o.o. (HTS), novoosnovano društvo kćer Hrvatskog Telekoma, temeljem Ugovora o prijenosu dijela gospodarske djelatnosti sklopljenog s ENTS.

Zaposlenici ENTS-a nastavljaju u HTS-u obavljati poslove planiranja i izgradnje fiksne i mobilne mreže, održavanja elektroničke komunikacijske infrastrukture, nadzora telekomunikacijske mreže, terenskog održavanja aktivne pristupne mreže i pasivne mreže HT-a te zadržavaju sva prava iz radnog odnosa, stečena do dana prenošenja ugovora o radu. HTS vodi član Uprave – direktor, Ognjen Vukoslavović, dosadašnji direktor Sektora za tehničke usluge korisnicima HT-a”.

U objavi HT ističe: “S obzirom na aktualne okolnosti i industrijske trendove, te dugoročnu razvojnu strategiju Hrvatskog Telekoma, objedinjavanje svih strateških segmenata poslovanja dodatno osnažuje poziciju Hrvatskog Telekoma, omogućavajući daljnje poboljšanje internih sposobnosti, učinkovitije i agilnije poslovanje, a korisnicima još bržu i kvalitetniju uslugu”. 

Komentirajte prvi

New Report

Close