Kompaniju Grohe, članicu grupacije LIXIL, za tržišta Hrvatske i Slovenije od 1. travnja ove godine vodi Martina Džoja Barišić. Nova generalna direktorica karijeru u sektoru opreme za kuhinje i kupaonice vodi posljednjih 15 godina, a u Groheu je, navodi se u priopćenju, od 2017., prvo kao marketing mendžer za regiju Adria, te godinu kasnije na istoj funkciji, ali za cjelokupno tržište jugoistočne Europe unutar LIXIL-a.
Ova je grupacija, inače, vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme, građevinskih materijala, proizvoda i usluga za stanovanje, a Grohe je njen dio od 2014. godine. Martina Džoja Barišić je od ljeta 2021. postala i leader product menadžer za tržišta istočne Europe LIXIL-a, a najnovija pozicija, čelnice Grohea za Hrvatsku i Sloveniju, bitan je korak u njenom dosadašnjem radu i ona se novim izazovima, ističe, raduje, kao odičnim prilikama za rast:
“Novu priliku u karijeri vidim ponajprije kao mogućnost za daljnje jačanje tržišne pozicije kompanije te širenje mreže ključnih dionika, u čemu mi je od najveće pomoći moj izvrstan tim suradnika”, kaže generalna direktorica Grohea za našu zemlju i Deželu. Ovaj je brend asortimanom proizvoda za kupaonice i kuhinje, ponajprije slavinama, postao i svojevrstan pojam kvalitete i pouzdanosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu