Uniline u 2013. ostvario ukupni promet od 270 milijuna kuna

Autor: Objava za medije , 26. ožujak 2014. u 09:10
Boris Zgomba, direktor turisticke agencije Uniline. Photo: Dusko Marusic/PIXSELL

Time je ostvaren rast od gotovo 7% u odnosu na 2012. godinu te dobit na razini 2012. godine.

U 2013. godini turistička kompanija Uniline ostvarila je ukupni promet od 270 milijuna kuna. Time je ostvaren rast od gotovo 7% u odnosu na 2012. godinu te dobit na razini 2012. godine.
Različite usluge Unilinea je u 2013. godini koristilo preko 360,000 domaćih i stranih gostiju. Najveći broj inozemnih gostiju u 2013. godini zabilježen je s njemačkog tržišta. Potom slijede Talijani, Austrijanci, Skandinavci, zatim gosti iz Nizozemske, češke, Mađarske, Hrvatske i Slovenije.

Uz navedena tržišta, većinu ostvarenog prometa čine putnici iz zemalja Dalekog istoka (Kina, Japan, Južna Koreja, Hong Kong, Tajland). Internet stranicu od Unilinea, koja svoje usluge nudi na 13 jezika, posjetilo je gotovo 6 milijuna ljudi. Točnije, broj posjeta je u odnosu na 2012. porastao za 20%. Evidentirani su posjeti iz gotovo 200 zemalja svijeta. Neke od egzotičnijih tržišta s kojih su korisnici posjetili stranicu su i Zelenoortski otoci, Nepal, Fiji i Benin.

Jedan od najvažnijih segmenata su servisne usluge u sklopu kojih je prodano 145.00 ulaznica za različita događanja i nacionalne parkove, što predstavlja rast od 5% u odnosu na 2012. Gastronomsku ponudu u organizaciji Unilinea konzumiralo je 155.000 osoba (rast od 8%), a organizirano je preko 12.000 turističkih vođenja (rast od 8%).

Tijekom protekle godine Uniline se pozicionirao kao vodeća regionalna kompanija za organizaciju sportskih putovanja. Tako je danas Uniline službena agencija Podravka grupe te mnogih sportskih klubova poput KHL Medveščak, rukometnog kluba Zagreb, plivačkog kluba Medveščak, plivačkog kluba Mladost, kao i nekoliko hrvatskih nacionalnih sportskih saveza poput Hrvatskog rukometnog saveza i Hrvatskog vaterpolskog saveza.

Sustavni rast i ostvarenje zacrtanih poslovnih planova rezultirali su i dodatnim rastom broja zaposlenika. Danas Uniline zapošljava gotovo 250 zaposlenika u deset poslovnica diljem Hrvatske, uredima u Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Srbiji i Kini, a kompanija ima i predstavnike u Japanu, Kini i Koreji te Tajlandu. Do kraja godine su u najavi dodatna otvaranja predstavništava u još nekim od zemalja Dalekog istoka.
Sandra Gobin, članica Uprave i direktorica sektora Turizam, ističe kako je iza Uniline-a vrlo zahtjevna, ali i uspješna godina.

„Usprkos otežanim tržišnim uvjetima poslovanja, uspjeli smo ostvariti zacrtane planove. Dodatno smo učvrstili poziciju jednog od ključnih poslovnih subjekata domaće turističke branše, a širenje i rast koji sustavno ostvarujemo su rezultat konzistentne politike i kvalitetnog praćenja turističkih trendova diljem globalnog tržišta. U godinama koje dolaze planiramo dodatno širenje i rast, ponajprije na tržištima Dalekog istoka, SAD-a, Kanade i Brazila. No, kao i do sada, spremni smo biti fleksibilni i pravovremeno reagirati ukoliko procijenimo da postoji potencijal u nekim drugim, novim emitivnim tržištima iz koji bi mogli ostvariti značajan broj dolazaka u Hrvatsku i zemlje regije.

Naš prioritet je promocija Hrvatske kao destinacije, dovođenje što većeg broja posjetitelja u našu zemlju, a naravno, kao rezultat toga, i rast i napredak naše kompanije“.

Komentirajte prvi

New Report

Close