Trgovački lanac Lidl uskoro će usporiti s tempom otvaranja novih trgovina u Hrvatskoj, barem dok se gospodarska situacija u zemlji ne promijeni.
Kako je na neformalnom druženju s novinarima, prvom i zasad jedinom takvom medijskom istupu Uprave Lidla u Hrvatskoj, iznio predsjednik Uprave Boris Lukšić rezultati poslovanja u Hrvatskoj su, unatoč krizi, zadovoljavajući.
"Možemo zaključiti da ćemo 2012. godinu zaključiti u plusu", jedino je što je Lukšić novinarima htio otkriti. Nije htio ni reći niti kolike su plaće radnika Lidla. "Po visini plaća u maloprodaji, DM je na prvom mjestu, a Lidl na drugom", rekao je Lukšić.
S ulaskom Hrvatske u EU u Lidlu se nadaju kako će i dio hrvatski proizvoda naći svoje mjesto u njihovih 9.500 trgovina. Uglavom je riječ o specifičnim proizvodima iz Deluxe linije, poput primjerice bakalara, koji se mogu predstaviti kroz tematske tjedne, a rjeđe su to proizvodi masovne proizvodnje. U Lidlu su isto tako predstavili novi donacijski program "Više za zajednicu". Projekte će predlagati radnici Lidla, a za donacije je predviđeno pola milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu