Zbog nemogućnosti Uljanika da isporuči brod sukladno odredbama iz ugovora o gradnji broda sklopljenog s kompanijom Automarine Transport s Kajmanskog otočja za brod za prijevoz automobila i kamiona, kupac je 1. rujna jednostrano raskinuo ugovor o gradnji broda, te ugovor više nije obvezujući za ugovorne strane, kaže se u obavijesti na burzi.
Automarine Transport raskinuo je istog dana i ugovor o gradnji broda za prijevoz automobila i kamiona identičnih tehničkih značajki, na kojem su aktivnosti na zahtjev kupca već ranije obustavljene.
Kompanija Siem Shipping jednostrano je raskinula ugovore o gradnji za brodove za prijevoz automobila i kamiona, na kojima su sve aktivnosti ranije obustavljene na zahtjev kupca, te fizička proizvodnja brodova nije ni započela.
Obje kompanije, Automarine Transport i Siem Shipping dio su grupacije SIEM.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pavletić onda u svom očitovanju očigledno misli na bulkere Verudu i Stoju kao “uredno otplaćene”, a Valovine i Puntu ne spominje jer ih samo imaju u najmu. Kupoprodaja istih će se vjerovatno oduljiti, teško da Uljanik tu sad može preko noći namaknuti neki veći iznos, a vjerovatno ih ograničava i ugovor o najmu koji su sklopili s ULPL.
Flotu vlastitih brodova na kraju izvještajnog perioda sačinjavaju 4 MR tankera i 2
Supramaxa, prosječne starosti 6 godina.
http://zse.hr/userdocsimages/financ/ULPL-fin2018-2Q-NotREV-K-HR_2.pdf
Lijepo piše investicijski ciklus od 2004. do 2012. godine.
U ULJANIKU, Pula, izgrađeno ukupno 2 broda za rasute terete ukupne ugovorene cijene od USD 61.500.000
Ta dva Supramaxa su: Veruda i Stoja
http://www.uljaniksm.com/pages/flota/suhi-tereti.php
Pored toga ovo brodarsko društvo planira otkupiti i
dva broda „Punta“ i „Valovine“ kojima trenutno upravlja.
https://vlada.gov.hr/UserDocsImages//Sjednice/2017/12%20prosinac/73%20sjednica%20VRH//73%20-%2018.pdf
Nigdje ne piše da imaju 4 Supramaxa u vlasništvu.
Po tome Punta i Valovine su u vlasništvu Uljanik Grupe
Punta i Valovine nisu u vlasništvu Uljanik Plovidbe.
Po izvješću direktora ULPL od 29.08.2018. ispada da jesu. Sad ako ti znaš nešto više, bilo bi dobro da napišeš odakle ti takve informacije jer onda ispada da g. Pavletić mulja HANFU i ZSE.
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/TUDdHsaNrZWMuYRGMEcMKA==.pdf
Tako je u brodogradilištu 3. MAJ, Rijeka, izgrađeno ukupno 7 brodova za prijevoz nafte, naftnih
prerađevina i kemikalija, ukupne ugovorene cijene od USD 283.171.462, dok je u brodogradilištu
ULJANIK, Pula, izgrađeno ukupno 2 broda za rasute terete ukupne ugovorene cijene od USD 61.500.000.
Sve su gradnje uredno otplaćene dok je prema brodogradilištu 3. MAJ ostalo otvoreno dugovanje za
zadnje isporučeni brod u iznosu od USD 18.029.263 koje se uredno otplaćuje obročnom otplatom.
P.S. U naknadnom ispravku, ULPL je izvijestila da nije riječ o dugovanju od 18.029.263 USD, već HRK
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/U3giODWVg1RAwf2lV5zAZw==.pdf
Zašto ne prodate brodove koje imate u najmu i premostite krizu, nego uzimate pare od poreznih obveznika.
http://www.regionalexpress.hr/site/more/potpisan-protokol-o-najmu-broda-valovine
Uljanik Plovidba je te brodove već otkupila, ostalo je još samo 18 milijuna kuna za otplatiti 3. maju
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/TUDdHsaNrZWMuYRGMEcMKA==.pdf
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/U3giODWVg1RAwf2lV5zAZw==.pdf
[/quote]
Punta i Valovine nisu u vlasništvu Uljanik Plovidbe.
Uključite se u raspravu