Softversko rješenje za građevinare Stas Organizer koje je kreirala istoimena građevinska tvrtka intenzivno se razvija.
Poznato je od starta da generira cijeli niz bitnih informacija (o zaposlenicima, projektima, materijalima, strojevima, alatima i vozilima), ali upravo kroz sve rašireniju primjenu bilježi već više od 120 korisnika – od malih tvrtki s 15 zaposlenika pa sve do onih s 500-tinjak ljudi.
U interakciji s korisnicima aplikacija ‘buja’ novim rješenjima te, kako navodi direktor tvrtke i kreator aplikacije Tomislav Slišković, kontinuirano se razvija u suradnji s građevinskim sektorom.
Dovoljno 10 minuta
“Tvrtke koje nam dolaze već su koristile određena softverska rješenja. Uvidjele su prednosti digitalizacije pa mi sad pratimo njihove potrebe koje žele riješiti putem ovog softvera. Zajednički učimo kako rješavati suvremene izazove u sektoru. Oko 50% njihovih zahtjeva već smo razvili, a na preostalima još radimo.
Kao nositelj softvera snosimo sve troškove daljnjeg razvoja aplikacije”, pojašnjava Slišković dodajući da je kompletno rješenje krajnji cilj, a s obzirom na to očekuje da će u fazi izlaska na međunarodno tržište ova aplikacija raspolagati s digitalnim odgovorima na svaki upit koji klijent može postaviti.
Tako je ovaj građevinski softver, prema svom kreatoru, već privukao 80% konkurentskih klijenata. Aplikacija je, tvrdi, jedna od rijetkih, ako ne i jedina koja omogućava kompletno upravljanje građevinskim projektom i tvrtkom s tom glavnom značajkom što namijenjena svim zaposlenicima prilagođenim rješenjima pomaže tvrtkama u uštedama resursa i vremena.
Također, svakom je zaposleniku, neovisno o razini informatičke pismenosti, dovoljno 10 minuta za onboarding na aplikaciju pa Slišković još ističe da u prosjeku to znači jedan do tri mjeseca za proces uključivanja svih radnika, točnije njih 95%, čime se u cjelini ostvaruje optimalno administrativno upravljanje.
U slučaju velikih tvrtki s npr. 500 radnika to donosi financijske uštede koje se procjenjuju na više od 10.000 eura mjesečno. Glavna poluga za to je strateška postavka da je svaki zaposlenik iznimno bitan za funkcioniranje tvrtke, što projektno, digitalno ili papirnato, za razliku od ostalih softvera koji su, kako navodi, izostavili tu strategiju, uključujući samo administrativni dio poduzeća u digitalno funkcioniranje.
No, iz prakse trenutačnih Stas korisnika vidljivo je da u 40% slučajeva poslovođe i inženjeri neke građevinske firme prvi odmah počnu koristiti aplikaciju kao i većinu njezinih funkcionalnosti, a ostalih 60% promatra kako softver služi kolege i tek kada se uvjere da su oni zadovoljni.
“Kao i u životu, prihvaćaju svi odmah novitete, ali primjećuje se kad je promjena na bolje, onda ista nije problem”, kaže Slišković.
Značajne uštede
Nadalje, gledajući uštedu vremena po plaćenom satu iznosi kako se dolazi do značajnih ušteda novčanih resursa. Prema njihovoj procjeni, uzme li se da je generalni udio administrativnog odjela jedne građevinske tvrtke oko 15%, to znači da 15% ljudi ručno unosi velik broj informacija.
Stas rješenjem administrativni poslovi se, prema procjeni, smanjuju za do 2 sata dnevno po osobi, no uključi li se u tu kalkulaciju i satnica od npr. 10 eura po satu, oko 3 tisuće eura iznose procijenjene mjesečne uštede u tvrtki od primjerice 100 ljudi koja ne koristi funkcionalnosti aplikacije u potpunosti.
“Naime, iako aplikacija nudi niz različitih funkcionalnosti i benefita, ljudi zasad rijetko koriste sve opcije, već one koje su njima trenutačno najpotrebnije i koje im donose najbrže i najefikasnije rezultate”, zaključuje Slišković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu