FOTO: U novu lokaciju uložili 23 milijuna kuna, kapacitet učetverostručen, a nude i posebnu hranu

Autor: Marija Crnjak , 25. travanj 2022. u 11:00
Foto: Garden

Kreirali su multifunkcionalni prostor koji otvara svoja vrata raznim događanjima, pruža savršeno mjesto za okupljanje i povezivanje, promovira craft pivo, gastronomiju, glazbu, umjetnost i obrt, tržnicu, a osmišljen je kao savršeno mjesto za bijeg iz svakodnevnog života.

Zagrebačka craft pivovara The Garden Brewery preselila se na novu veću lokaciju na Žitnjaku, koja će im omogućiti značajno povećanje proizvodnih kapaciteta, ali i uvođenje novih sadržaja u točionicu i park, što će javnosti biti predstavljeno u velikom programu otvaranja novog Gardena koji počinje 28. travnja i trajat će skoro dva tjedna.

Ukupno ulaganje vrijedno je 23 milijuna kuna, a kako je prošla selidba i što je sve ušlo u investiciju ispričao nam je direktor The Garden Brewery, Tom O’Hara.

Savršeno mjesto za ‘bijeg’
“U posljednje dvije godine radili smo na 120-150 posto iznad kapaciteta i bili smo prisiljeni nekim kupcima reći ne, te će nam ovo novo proširenje omogućiti da to ispravimo. Tražili smo nešto veće i našli smo mjesto u blizini, bivši vrtni centar, a kako nam je u nazivu The Garden (vrt), očito je bilo suđeno.

Kapacitet pivovare je četverostruko veći, veći je i prostor točionice. Zasadili smo više od 50 zrelih stabala u velikom vrtu, kao i unutar naše ostakljene točionice, tako da smo dobili zelenu oazu savršenu za opuštanje.

Foto: Mirna Pribernik

Pokušavamo se što više temeljiti na izgradnji zajednice i pokušavamo povezati pivo, hranu i glazbu. Tako smo kreirali multifunkcionalni prostor koji otvara svoja vrata raznim događanjima, pruža savršeno mjesto za okupljanje i povezivanje, promovira craft pivo, gastronomiju, glazbu, umjetnost i obrt, tržnicu, a osmišljen je kao savršeno mjesto za bijeg iz svakodnevnog života”, pojašnjava Tom O’Hara.

O'Hara

Nastavljamo s izvozom piva u više od 30 zemalja, te nastavljamo širenje na nova tržišta s posebnim naglaskom na Europu i Aziju.

S novim prostorom Garden će uvoditi nove događaje na tjednoj bazi, tu će biti tržnica gdje će se moći nabaviti tjedne namirnice, uživati ​​u glazbi i popiti vrhunsko pivo, tu je i joga na travnjaku, razne društvene igre. Razvijen je i novi koncept hrane.

“Uz fokusiranje na brojne stilove naših nagrađivanih piva, i dalje ćemo imati omiljene Submarine burgere, no imamo i novi koncept hrane Full Circle koji vodi naš chef Marko Palfi.

Radi se o tome da poslužujemo meso životinja koje su se hranile sladom koji smo koristili u proizvodnji piva – to je visokokvalitetna prirodna stočna hrana, a koristeći principe kružnog gospodarstva, stvaramo znači manje otpada, te dobivamo kvalitetnije lokalno uzgojeno meso”, pojašnjava O’Hara.

114

milijuna kuna prihoda ostvarila je lani Grupa The Garden Brewery

Dodaje kako je Garden imao fantastičnu 2021. godinu, dok je u prvom tromjesečju ove godine fokus bio na selidbi, premještanju proizvodnje i postavljanju nove lokacije. Kad je u pitanju prognoza poslovanja u ‘22., ističe kako još uvijek postoji neizvjesnost zbog ratnih zbivanja, jer su svi lanci opskrbe pod utjecajem rata u Ukrajini.

“Optimistični smo po pitanju budućnosti točionice i interesa za ovo mjesto, to smo već vidjeli tijekom našeg tihog otvaranja. Nastavljamo s izvozom piva u više od 30 zemalja svijeta, te nastavljamo širenje na nova tržišta s posebnim naglaskom na Europu i Aziju”, kaže O’Hara.

Na zagrebačkom Žitnjaku kreirali su multifunkcionalni prostor koji otvara svoja vrata raznim događanjima/Mirna Pribernik

Dvoznamenkast rast
U izvješću za 2021. godinu navodi se kako je Grupa The Garden Brewery, koju čine tvrtke The Bird (pivovara), Yellow Submarine (burgeri) te Lula (festivalqski biznis), ostvarila ukupne prihode od 114 milijuna kuna, uz EBITDA u iznosu 16,5 milijuna kuna te EBIT od 5,8 milijuna kuna.

Neovisno o iznimno izazovnom poslovnom okruženju uzrokovanom snažnim inflatornim pritiscima, pucanjem lanaca opskrbe te i dalje prisutnom pandemijom, rast prihoda od prodaje piva porastao im je za 45 posto u odnosu na godinu ranije, na iznos od 20,1 milijuna kuna, dok je tvrtka Yellow u segmentu prodaje originalnih craft burgera “Submarine” imala rast od 74 posto, na 74 milijuna kuna.

Komentirajte prvi

New Report

Close