JYSK, svjetski maloprodajni lanac namještaja, tijekom svibnja obilježava Europski mjesec raznolikosti. Inkluzivnost je glavna tema nove kampanje kojom se promiče važnost uvažavanja različitosti, kako na radnom mjestu tako i u društvu u cjelini.
Sudeći prema rezultatima posljednje ankete provedene u siječnju ove godine, JYSK može biti zadovoljan načinom na koji provodi i promiče raznolikosti. Naime, njegovi zaposlenici diljem Hrvatske ocijenili su s 88 od ukupno 100 bodova mogućnost da budu svoji na poslu.
Tvrdnju da JYSK svim svojim zaposlenicima pruža jednake prilike ocijenili su s visoka 92 boda. Upravo to je i glavna poruka Europskog mjeseca raznolikosti 2024.
Edukacija dostupna svima
S gotovo 650 zaposlenika u Hrvatskoj, prirodno imamo vrlo raznoliku zajednicu, u kojoj je jako bitno da se svaka osoba osjeća prihvaćeno. JYSK je tvrtka za svakoga i radno mjesto na kojem se svaki pojedinac cijeni i poštuje. Ponosna sam što naši zaposlenici to prepoznaju i što se na svom radnom mjestu osjećaju dobro i motivirano – rekla je Vesna Kukić Lončarić, Country director JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju. Dokaz zadovoljstva zaposlenika su i ostali rezultati iz provedenog istraživanja.
Čak 91 posto njih reklo je da su zadovoljni u radu s neposrednim rukovoditeljem, a visokih 90 posto preporučilo bi drugima da se zaposle u JYSKu. Prilike za učenje i razvoj koje su im osigurane unutar tvrtke cijeni 92 posto zaposlenika JYSKa. U tvrtki brinu o razvoju svojih zaposlenika pa svima zainteresiranima nude interne i eksterne programe obuke i edukacije. U skladu sa uvažavanjem raznolikosti i pružanjem istih mogućnosti, napredovanje kroz edukaciju omogućeno je svima, bez obzira na godine i iskustvo.
Tako je Talent Akademija namijenjena zaposlenicima koji su na samom početku karijere. Obučava ih se za upravljanje i osobni razvoj kako bi u budućnosti mogli preuzeti više funkcije sa više odgovornosti. Iskustvo nije važno, već predanost i volja. Druga stepenica je 10-mjesečni program obuke za voditelja JYSK trgovine koji se odvija kroz pet modula.
Trenutni voditelji trgovina koji su spremni za korak više mogu sudjelovati u programu pripravnika za regionalnog voditelja prodaje, nakon čega su spremni za Program pripravnika za direktora maloprodaje. Na ovaj način JYSK radi na usavršavanju svojih zaposlenika birajući tako uvijek najspremnije i najmotiviranije među njima.
A povodom Europskog mjeseca raznolikosti, brojni proizvodi iz JYSKovog asortimana također su dobili novu ulogu kako bi promovirali toleranciju i inkluzivnost. Tako su, primjerice, vrtne stolice u novoj kampanji poslužile kao simboličan prikaz poštivanja različitosti uz prigodni slogan: “Svi smo vrtne stolice i imamo mjesta za vas”.
Raznolikost, jednakost, inkluzija
Ova skandinavska tvrtka našla se 2023. godine na Forbesovu popisu najboljih svjetskih poslodavaca, a konstantno je rasla i napredovala od svojih početaka 1979. Tada su krenuli sa samo jednom trgovinom u Danskoj dok danas postoji više od 3400 trgovina diljem svijeta i imaju više od 31.000 zaposlenih.
Ključ uspjeha zasigurno leži i u njihovoj brizi o zadovoljstvu zaposlenika. Jer cilj je da zaposlenici naprave nešto zato što to žele, a ne zato što moraju. JYSK je uvršten na popis FT-Statista Diversity Leaders 2024, što znači da u svojim temeljnim vrijednostima poštuju DEI načelo – Diversity. Equity. Inclusion (raznolikost, jednakost, inkluzija).
U svoje poslovanje želimo uključiti sve, neovisno o dobi, spolu, rasi, seksualnoj orijentaciji, fizičkim ili mentalnim sposobnostima, nacionalnosti ili iskustvu. Zajedno osiguravamo uključivu kulturu, koja ohrabruje, podržava i slavi različitosti naših zaposlenika – kažu iz JYSKa. Također se uzima u obzir raznolikost kupaca, kao i kreiranje radnog mjesta na kojem će se svi osjećati ugodno i imati osjećaj pripadnosti te poštivanja njihove vlastite individualnosti.
* Sadržaj omogućio JYSK