Promet tvrtke Deichmann trgovina obućom u 11. godini poslovanja u Hrvatskoj porastao je na 328 milijuna kuna, što je oko tri posto više nego u godini ranije.
S 1,7 milijuna pari obuće tvrtka je prodala, izračunali su, 17.000 pari obuće više nego u 2016. godini. Deichmann je nastavio i ekspanziju te su krajem 2017. godine imali 37 prodavaonica u Hrvatskoj i zapošljavali 275 radnika.
Tvrtka je po tome najveći lanac trgovina obućom u našoj zemlji, a primat u tom sektoru drži i u Europi.
"Kontinuirano dobar rezultat je za nas motivacija, ali istovremeno i obveza da 2018. godine nastavimo s pozicioniranjem naše kompanije kao vodeće na tržištu, a našu ponudu i uslugu nastavimo usklađivati s potrebama naših kupaca", objašnjava Boris Kopič, direktor tvrtke Deichmann trgovina obućom. Za Poslovni dnevnik nedavno je kazao i kako u Hrvatskoj vide razne mogućnosti razvoja, te da je strategija usmjerena u otvaranje poslovnica u novim shopping centrima i retail parkovima.
"Planiramo otvaranje još dvije nove poslovnice te redizajn i modernizacija nekoliko starijih", istaknuo je Kopič. Deichmann grupacija je diljem svijeta prodala 176,6 milijuna pari obuće preko web prodaje i u prodavaonicama, što je tri milijuna više nego 2016.
U 25 europskih zemalja i SAD-u ostvaren je bruto promet od 5,8 milijardi eura, najveći u povijesti tvrtke stare više od stoljeća. Za ovu godinu Deichmann planira rekordne investicije, 245 milijuna eura u svijetu, a podsjeća i da je 2017. bio proglašen najboljim velikim poslodavcem u Hrvatskoj, u izboru portala Moj posao.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu