AD Plastik Grupa u 2023. poslovala je s gubitkom od 1,1 milijun eura, značajno ga smanjivši u odnosu na 9,7 milijuna eura gubitka u 2022., uz rast poslovnih prihoda za 17,3%, na 129,22 milijuna eura, izvijestili su iz solinske kompanije.
Pritom su prihodi na tržištima EU i Srbije viši za 20,5%, pa tako njihov udio u ukupnim prihodima Grupe planirano raste te doseže 88,3%.
Lanjska EBITDA iznosla je 7,72 milijuna eura na razini Grupe i značajno je viša od one ostvarene godinu ranije, a neto gubitak od 1,1 milijun eura također je pozitivan pomak.
Predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen istaknuo je da nakon nekoliko godina neizvjesnosti konačno može kazati da je primjetan pozitivan zaokret na automobilskom tržištu.
“U skladu s time rastu i narudžbe naših kupaca, a započinje i proizvodnja novih modela vozila. U protekloj smo godini imali 30 aktivnih projekata, od čega su tri započela, a za njih 18 očekuje nas početak serijske proizvodnje tijekom 2024.
Istovremeno smo svoje prodajne aktivnosti maksimalno usmjerili na bolje popunjavanje kapaciteta i ugovaranje novih poslova. U 2023. smo ugovorili još 112 milijuna eura novih poslova, što je sveukupno 317 milijuna eura novougovorenih poslova u posljednje dvije godine”, kaže Došen.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu