Godina u kojoj nas je većina morala silom pandemijskih prilika ostati raditi doma, čini se da smo se više okrenuli i uređenju toga novoga radnog okruženja kod kuće.
Za nabavku stvari za interijer išlo se tako i u Iverpan, zagrebačku trgovinu za prodaju proizvoda i materijala za izradu namještaja po mjeri i uređenje doma, iz koje su objavili da su poslovne 2020. godine ostvarili povećanje prometa od 8%. To im je donijelo ukupni prihod iznad 121 milijun kuna, od čega su prihodi od prodaje skočili za 6,8% u odnosu na 2019. (na 7,4 milijuna kuna).
Dobit prije oporezivanja (EBIDTA) još je drastičnije narasla, iznosivši 4,08 milijuna kuna, što je zapanjujućih 159% više nego preklani. Neto je dobit, pak, kažu nam iz Iverpana, 3,67 milijuna kuna. U tvrtki zaista mogu biti zadovoljni, tim više što je 2020., navode, počela prilično deprimirajuće, s padom prometa od 54%. Uslijedio je tad i prvi lockdown sa zatvaranjem neprehrambenih trgovina. No, to ih je samo motiviralo da se preusmjere na druge kanale:
“Iverpan je nastavio poslovati online, iako, priznajemo, oprema za uređenje interijera i elementi za izradu namještaja po mjeri baš i nisu pogodna roba za prodaju preko interneta. Poslovati u takozvanoj godini korone bilo je malo reći izazovno. No, zahvaljujući iznimnom angažmanu svih zaposlenih ostvarili smo sjajne poslovne rezultate”, ističu Mladen Jambrović i Ivana Jurinec, članovi Uprave Iverpana, koji inače ove godine obilježava tri desetljeća poslovanja.
Je li ostanak doma većine kupaca pogodovao boljim rezultatima?
“Procjenjujemo da je jedan od razloga činjenica da su mnogi naši sugrađani prošlu godinu proveli kod kuće; da mnogi nisu išli na ljetovanja, zimovanja i putovanja općenito i da su dio novca odlučili uložiti u uređenje interijera. Nadalje, građevinska industrija lani nije stala, ne staje ni ove godine, a mi ih kao interijeristi pratimo”, kaže za Poslovni dnevnik Jambrović.
Tijekom lockdowna nije im bilo breme maksimalno izaći ususret svojim kupcima, tako da i oni zadrže sve opcije kao i prije, poput primjerice načina i pravila naplate.
” I dalje smo se pridržavali vlastite kreditne politike, omogućivši im preuzimanje materijala s odgodom plaćanja. Svima nam je tada trebala pomoć pa smo se, u skladu s našom prilagođenom strategijom za prošlu godinu – zaposlenici, kupci i kvaliteta, uključili u to da pomognemo jedni drugima. Vjerojatno su u drugom dijelu godine mnogi to znali i cijeniti”, misle u Upravi Iverpana.
Zanimljivo, tvrtka im danas vrijedi dvostruko više nego prije 5 godina, i to zbog, ocjenjuju, intenzivnog i strateškog ulaganja u različite segmente poslovanja. Strategiju poslovanja u covid godini izgradili su prije svega oko spomenute brige za zaposlenike i kupce te kvalitete proizvoda. Osjetilo je to njihovih 204 zaposlenika (od toga 78 direktno u maloprodaji) i na svojim novčanicima – prosječne plaće u Iverpanu rasle su lani nešto više od 5 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu